hirdetés
hirdetés

Az ALDI rajong a méhecskékért

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a méhecskék védelméért száll harcba: a „Rajongunk a méhecskékért” nevet viselő kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.

hirdetés

Alma, eper, sárgabarack, szilva, cseresznye, uborka, káposzta, zöldfűszerek, tök, hagyma, spárga és mandula - csak néhány azok közül a nélkülözhetetlen élelmiszerek közül, amelyeket mind a méheknek köszönhetünk. Kevesen tudják, hogy élelmiszereink körülbelül egyharmada ezek nélkül a szorgos állatok nélkül nem létezne, akik a környezetre ártalmas növényvédő szerek, a hiányzó élőhelyek és a nem elegendő táplálék miatt nagy veszélyben vannak. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. célul tűzte ki maga elé, hogy „szárnyai alá” veszi a méheket és „Rajongunk a méhecskékért” kampánya segítségével felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.

„Az ALDI Magyarország alapvető értéke az egyszerűség és a felelősség. Nemcsak vásárlóinkért, üzleti partnereinkért, munkatársainkért, hanem a társadalomért és környezetünkért is felelősséget vállalunk. Szükségünk van a méhekre, a méheknek pedig a mi segítségünkre, hiszen pusztulások komoly problémává válhat. Éppen ezért gyümölcseinket és zöldségeinket szigorú ellenőrzés alá vetjük, egyre több bioterméket kínálunk áruházainkban és elindítottuk „Rajongunk a méhecskékért” elnevezésű programunkat is, amelynek első lépéseként méhecskeházat építettünk” - mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Az ALDI biatorbágyi központjában felépült többkaptáras méhecskeház öt méhcsaládnak ad otthont, akiknek gondozását egy profi méhész segíti. A kezdeményezés célja nem a méztermelés, hanem a megfelelő környezet biztosítása a házban lakó öt méhcsaládnak és az új nemzedékeknek, valamint a vásárlók és üzleti partnerek figyelmének felhívása a méhek védelmére és a rájuk leselkedő veszélyekre.

A kampány során a diszkontlánc méhbarát termékeket kínál áruházaiban, a gyermekek számára rajzpályázatot hirdet és folyamatosan növeli az üzleteiben megvásárolható biotermékek számát.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél