hirdetés
hirdetés

14 áruházát nyitja meg április 14-én vasárnap az Auchan

Új arculatot kapott az Auchan, melyet a vásárlók több marketingeszközön és reklámon keresztül ismerhetnek meg. Az április 14-én elindult kommunikációs kampány elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Az arculatváltás a vállalat új irányvonalait tükrözi, vagyis, hogy az Auchan minden vásárlási alkalmat kalanddá változtat, és az áruházláncban megtalálható minden termék egy-egy lehetőséget rejt. Az új szlogen is ezt fejezi ki: „Nagy választék kalandból. Auchan”. Az imázs váltással egy időben a vállalat 14 áruháza nyitva tart április 17-én, vasárnap.

hirdetés

Teljes arculatváltáson ment keresztül az Auchan. A vállalat célkitűzése, hogy életközpontként minél több értéket és élményt adjon vásárlói életéhez, melyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új arculathoz kapcsolódó kreatívok is ezt az új filozófiát, az élethez való kalandos hozzáállást tükrözik. A bevezető kampány április 14-én indul, elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Mindezeken kívül megújul az áruházak in-store és online kommunikációja is, a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak.

Az Auchan márka új irányvonala, amely a vállalat életének minden területére kiterjed, Bátonyi Nóra kereskedelmi kommunikáció vezető irányításával jött létre: „Szerettük volna a kiskereskedelmi kategóriát úgy megújítani, hogy az ne csupán a közösségek és családok mindennapjait tegye egy picit izgalmasabbá céltudatos áraival és változatos áruházi élményeivel, hanem az egész kategória számára példaértékű legyen. Az Auchan mostantól nem csupán a hipermarket piac egyik meghatározó szereplőjeként, hanem egy új családi életközpontként definiálja magát, amely kalandot csempész a vásárlásba.” A márka új gondolkodásmódját fejezi ki a vállalat új szlogenje is, „Nagy választék kalandból. Auchan”.

A vállalat elsősorban nem reklámtörténeteket igyekszik gyártani, hanem szeretné valóban megkönnyíteni és kalandossá tenni a vásárlást, illetve emlékezetesebbé tenni termékein és a vásárlási élményen keresztül az otthon töltött pillanatokat. „Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan teszünk megélhetővé a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak” – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

„A reklámok részei a mindennapjainknak. A márkák felelőssége, hogy ezt a keretet értelmes tartalommal töltsék meg. Ez túlnyúlik manapság a jó reklám létrehozásának célján. Az Auchan elkötelezett a márkaépítés új, felelős módszereinek irányában. Stratégiai szinten határozta meg azt, hogy a márka milyen értéket ad az emberek életéhez. A jószolgálat a vállalat márkaépítésének és marketing-kommunikációjának is részévé vált. Ezzel a hozzáállással és értékekkel a DDB csapata is azonosult, és dolgoztuk ki közösen az Auchan új arculatát” – tette hozzá Szabó Béla a DDB Budapest stratégiai és innovációs igazgatója.

Az új imázs indulásával összehangolva most vasárnap, április 17-én reggel 8 és 20 óra között nyitva tart és várja vásárlóit az Auchan 14 áruháza (Albertfalva, Budakalász, Budaörs, Csepel, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Kecskemét, Miskolc Csabai Kapu, Solymár, Soroksár, Szeged, Székesfehérvár, Szolnok).

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél