hirdetés
hirdetés

Az Év Boltja 2015 - Sága Foods

Független kisbolt kategóriában Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a Sága Foods sárvári üzletét találta a díjra érdemesnek. Mivel érdemelte ki az elismerést ez a kisbolt? Ezt kérdeztük Szalayné Szilvágyi Erzsébettől, a cég kereskedelmi vezetőjétől.

hirdetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KATEGÓRIA: KISBOLT (FÜGGETLEN)

(Bruttó 50 és 400 m² közötti eladóterű üzletek)

9600 Sárvár, Hunyadi u. 1.

 

Mit tart az üzlet fő jellemzőinek, legnagyobb erényeinek?

A Sága Foods Zrt. első márkaboltját nyitottuk meg 2015. május 4-én Sárváron, ahol a több mint nyolcvanéves múltra visszatekintő vállalat központi irodája és gyártóegységei találhatók. Dolgozóinknak folyamatos kedvezményeket biztosítunk, vásárlóinkat hétről hétre újabb akciókkal és termékkóstolókkal várjuk. Üzletünkben a saját termékeink mellett helyet kaptak szendvicsek és saláták is, amelyeket saját termékeink felhasználásával készítünk el. Emellett kávékülönlegességeket, teákat, péksüteményeket és cukrászkészítményeket kínálunk még, amelyekkel a fogyasztói igények széles körű kiszolgálását tudjuk biztosítani.

Hogyan mutatná be az üzletet, annak elhelyezkedését, árukínálatát?

Üzletünk megnyitásánál kiemelt fontosságú volt a frekventált elhelyezkedés, ezért Sárvár város főutcáján, jól megközelíthető helyen található az első márkaboltunk. Termékeink széles választéka elérhető itt, így a főtt áruktól kezdve a fagyasztott, készre sütött termékeken át mindenki megtalálja a kedvére valót. Kínálatunkban szerepelnek virslik, sonkák, párizsik, májasok, kolbászok, felvágottak és panírozott termékek. A gyermekekre is gondolva nemrég bővítettük Fini Mini termékcsaládunkat, amelyet tavaly tavasszal országos kampánnyal támogattunk, és ebben saját boltunk is kiemelt szerepet kapott. Üzletünkben kialakítottunk egy kávézót, amelyben saját termékeinkből készült hot-dogot, szendvicseket és salátákat kínálunk vásárlóinknak, akár elvitelre is. Az üzletben Wifi Hotpoint is működik.

A Sága Foods Zrt. fontosnak tartja, hogy a város egyik legnagyobb munkaadójaként aktívan szerepet vállaljon a város életében, ezért boltunk megnyitásával még közelebb szeretnénk hozni termékeinket a város lakóihoz. Így az érdeklődők nemcsak rendezvények alkalmával, de mindennap meg tudják kóstolni és vásárolni készítményeinket. Boltunk megnyitása a márkaépítés egyik alapkövét jelenti számunkra, ezért hosszú távú terveinkben további üzletek beindítása is szerepel.

Milyen szempontok szerint alakították ki az üzletet?

Az üzlet kialakításánál a jó átláthatóság, a kellemes belső és külső környezet, valamint az akadálymentes megközelíthetőség egyaránt fontos szerepet játszott. A külső kirakati dekorációnál a fehér, bordó és arany háttérszínek dominálnak, amelyek cégünk logójának színeit tükrözik. Boltunkat a mai trendekhez igazítva – megtartva a Sága márka jellegét és fő arculati elemeit – alakítottuk. Fontos volt a belső környezet harmóniája, a színek kombinációja és kontrasztja, melyet a bordó és meleg törtfehér falfestés tükröz. Hűtőpultjainkat egyedi elképzelés alapján készíttettük, figyelembe véve a termékek kihelyezését és jól láthatóságát. Emellett saját, úgynevezett Coolio dizájn hűtőkben találhatók önkiszolgáló pultos termékeink, kínálókartonokba helyezve. A hűtők cégünkre jellemző külső dekorációt kaptak, harmonizálva az üzlethelyiség színeivel.
Szövegbokszok a képes összeállításban:


Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 54 m²

Nyitva tartás: hétfőtől péntekig: 06–18 óráig; szombaton: 06–12 óráig

Munkatársak száma: 5 fő

 

„A falakat termékeink dizájntányérfotói díszítik, amelyek a nyomtatásnak köszönhetően háromdimenziós hatást keltenek.”


„A kávézónkban kényelmes fotelokat, kanapét és asztalokat helyeztünk el.”


„A falon található egy tábla, hogy az ételre várakozó gyermekek, de akár felnőtt vásárlók is megoszthassák véleményüket, rajzaikat velünk.”


„A világítást mennyezeti beépített és belógó lámpák teszik különlegessé.”


„A pultok tetején helyet kapnak allergén információkat tartalmazó táblázataink, amelyek a tálcákra helyezhető alátéteken is olvashatóak, hogy az ételallergiával küzdő vendégeink megfelelő tájékoztatását is biztosítsuk.”

 

 

Császár László
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer 2016/2.)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél