Indul az Év Boltja 2019!

Az Élelmiszer szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.


A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk!



Újdonság idén, az Év Online Boltja kategória!

Ebbe a kategóriába azok az internetes felületek nevezhetnek, ahol a webáruházban tényleges termék vagy szolgáltatás értékesítése folyik.

A verseny fő kategóriái:

•    ON – kizárólag online térben működő webshopok, webáruházak

•    ON + OFF – offline és online üzlettel egyaránt rendelkező webáruházak

Alkategóriák:

1.    Élelmiszerek, tartós élelmiszerek
2.    Műszaki cikkek
3.    Vegyiárú, kozmetikumok


A beadott pályaműveket részben a kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből és kreatív, illetve kommunikációs szakemberekből álló zsűri, részben pedig az Élelmiszer Online-on zajló közönségszavazás keretében, a tágabb értelemben vett FMCG szakma képviselői és a vásárlók értékelik és díjazzák. A versenyre pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.


A nevezéseket folyamatosan várjuk!

Az online közönségszavazást a nevezési határidő lezárása után, az Élelmiszer online felületén rendezzük meg, ahol 2019. április első hetében lehet értékelni a versenyre beérkezett boltokat.

 

A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése.

A verseny menete:

  • nevezési határidő: február 22.
  • NEVEZÉS ITT
  • online zsűrizés: március 8 – március 19.
  • személyes zsűrizés: március 26.
  • közönségszavazás: április 1 - 12.
  • díjátadó: április 25.

FŐDÍJAK

Minden kategóriában egy arany díjat ítélünk oda, de a zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban, ha úgy látja jónak, akár több díjat is odaítéljen, illetve arra is, hogy bizonyos díjakat ne osszon ki.

A nyerteseket bemutatjuk az Élelmiszer szaklapban és az Élelmiszer Online-on. Az adott kategória nyertese használhatja „Az Év Boltja 2019” címet a kommunikációjában és üzleteiben „Az Év Boltja 2019” logót.

A verseny szakmai zsűrije fenntartja a jogot, hogy a beérkezett anyagok alapján, a pályamunkák ismeretében kiossza "Az év kiskereskedelmi lánca" díjat.

KÜLÖNDÍJAK

1.) Közönségszavazás

A közönségszavazás során összesen egy díjat adunk az összes kategóriába érkezett nevezések közül annak, aki az interneten a legtöbb szavazatot kapta.

2.) Az Év Boltja 2019 NÉBIH különdíj

Az Év Boltja 2019 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal különdíjat ajánlott fel azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják.

Az alábbi értékelési szempontok megadását kérjük a különdíjra pályázó kereskedelmi egységektől:

- a teljes élelmiszer szortimentre vetítve hány százalék a hazai előállítású termékek aránya;

- az alábbiak közül mely termékkategóriákban és milyen arányban érhetőek el hazai előállítású termékek:

  • kenyér és pékáruk,
  • tej és tejtermékek,
  • friss zöldség és gyümölcs,
  • zöldség és gyümölcs konzervek,
  • hús és húskészítmények,
  • tojás,
  • étolaj és zsiradékok,
  • alkoholtartalmú és alkoholmentes italok,
  • édességek

- kérjük megadni, hogy a fentieken kívül van-e olyan élelmiszerkategória, amelyben nagyobb arányban vannak jelen a hazai előállítású termékek a külföldihez képest.

A különdíjra pályázók esetében a NÉBIH fenntartja a jogot, hogy a pályázatban foglalt információk hitelességéről – a különdíj nyertese/nyertesei esetében – meggyőződhessen.

3.) Az Év Boltja 2019 Élelmiszer szaklap friss áru különdíj

A tavalyi évhez hasonlóan az Élelmiszer szaklap idén is különdíjjal jutalmazza a nevező üzletek friss áru termékeinek (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek) választékát, kihelyezését, speciális megoldásait, különleges termékeik jelenlétét a teljes kínálatban.

Kritériumok a különdíjhoz:

Az üzlet teljes árukínálatából milyen arányt képviselnek összességében a friss áruk százalékos arányban?
A friss árukon belül milyen arányt képviselnek (%-ban) a pékáruk, húsáruk, zöldség-gyümölcs, tejtermékek?
A friss áruk minőségének, frissességének megőrzése érdekében milyen kihelyezést alkalmaznak az üzletben?
Vevői tájékoztatás eszközei: pl. a származási hely megjelölésén túl egyéb, a friss árukra vonatkozó információkat alkalmaznak-e?

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hírlevél regisztráció

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél