hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.

A szójáról régóta hallunk, sokszor és sokfélét. Az egészségtudatos fogyasztók között vannak, akik rajonganak érte, és vannak olyanok is, akik elutasítják a belőle készült termékeket.

Szepesi György emlékén, Virtay Tamáson és Knézy Jenőn felnőve egészen szürreális élmény egy magyarnak az amerikai tévén követni az olimpiát. Itt nincs drukkolás, nincs örömében zokogó szakkommentátor vagy a versenyt extázisban követő, a mi fiainkkal-lányainkkal együtt lélegző riporter. Egyáltalán: nincs olyan, hogy mi, senki nem beszél többes szám első személyben, szigorúan Team USA-t mondanak, és hűvös, távolságtartó profizmussal örülnek, ha nyernek.

Szelíden hullámzó dombok, békésen legelésző tehenek – idilli francia tájkép. Ám egyszer csak feltűnik a színen egy városiasan öltözött férfi, aki mobiltelefonját fényképezésre készen maga előtt tartva ólálkodik a jószágok körül. Egy újabb városlakó, aki most lát életében először tehenet? Az adóhivatal képviselője, aki épp leltárt készít az állományról? És mi van a tehenek oldalára festve?

Nem mindennapi látványban volt részük az észak-németországi Leck város lakóinak a hétvégén, főleg ha délelőtt 10 óra tájban a Süderlügum nevű szupermarket közelében jártak.
Eljött annak az ideje, hogy a bevásárlókosarunk házhoz jöjjön. Tavaly nyáron Koreában megnyílt az első virtuálisnak is mondható szupermarket, új távlatokat nyitva a fogyasztói társadalom számára.
Magyarországon elsőként indít gyűjtőprogramot csokoládé csomagolóanyagok újrahasznosítására a Milka. A TerraCycle-lal közös program olyan hulladék anyagok gyűjtésére buzdít minden vállalkozó kedvűt, melyek eddig nem, vagy csak nehezen voltak újrahasznosíthatók.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.