hirdetés
hirdetés

220 hazai vállalkozás vett részt a Lidl Beszállítói Akadémiáján

A rendezvény legfőbb célja, hogy a vállalat tovább bővítse magyar beszállítói hálózatát. A programsorozat keretében az áruházlánc négy alkalommal, adott termékkörök köré szervezve, vidéki helyszíneken kínált lehetőséget potenciális partnereinek, hogy megismerkedjenek a kereskedelmi lánc által kínált lehetőségekkel. 

hirdetés

A Lidl a magyar beszállítókért program égisze alatt szervezett Beszállítói Akadémiát a hazai vállalkozások támogatására hívta életre a Lidl. Az események alkalmával a résztvevőknek lehetőségük nyílt megismerkedni a csatlakozás feltételeivel, személyesen egyeztetni az áruházlánc képviselőivel, ezen felül adott beszállítói körre fókuszáló előadásokat hallgathattak meg az érdekvédelmi szervezetek és piackutatók képviselőitől a jelenlegi trendekről, a különböző termékkörök piacának helyzetéről, adottságairól és lehetséges kitörési pontjairól. A kezdeményezés sikerét mutatja, hogy már első alkalommal 220 cég érdeklődött az iparágilag tematizált, az alapélelmiszerekre, az impulzív vásárlásra ösztönző termékekre, az egészséges táplálkozást és vitalitást támogató termékekre, illetve a friss élelmiszerekre koncentráló találkozók iránt.


A Lidl számára korábban is fontosak voltak a hazai értékek, gyártók és termékek, ezért 2013 márciusában elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” programot. A cél az volt, hogy a diszkontlánc még több magyar terméket kínáljon vásárlóinak, egyre több hazai beszállítóval tudjon együttműködni, ezzel is segítve a magyar gazdaság fejlődését és versenyképességét.


A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben a vállalat megduplázta magyar beszállítóinak számát, 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így már több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl áruházak polcain. További eredmény, hogy 1700-féle magyar termékkel gazdagodott a szortiment, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően. A külpiaci eredmények is magukért beszélnek: míg egy éve 117 magyar beszállító 289 terméke 12 európai országban volt jelen, ma már 135 magyar beszállító 406-féle terméke jutott el a Lidl hálózatán keresztül 12 európai ország piacára.
„A Lidl Magyarország számára mindig kiemelt fontossággal bírt a magyar termékek forgalmazása, a hazai beszállítókkal való gördülékeny együttműködés. Célunk, hogy minél nagyobb számban kínáljunk jó minőségű magyar termékeket vásárlóinknak, ugyanakkor megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők mellett, és ezzel támogassuk a magyar gazdaság fejlődését, versenyképességét” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.


Lidl Magyarország büszke arra, hogy a hazai áruházaiban jelenleg több mint 60%-os a magyar termékek aránya, a cél, hogy ezt a számot még tovább növelje. A diszkontlánc bízik abban, hogy a beszállítói program és az Akadémia sikere jövőre is folytatódni fog, melynek eredményeképpen még több kiváló minőségű hazai termék kerül a Lidl boltok polcaira.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél