hirdetés
hirdetés

7.Laurel Retail Konferencia május 16-án: fókuszban az ügyfélélmény

Ismeri Ön Fannit? Pedig Fanni azon Y-generációs vásárlói közé tartozik, akik minden nap betérnek az Ön boltjába. Az okostelefonon, mobilinterneten és Facebookon szocializálódott átlagos vásárlót ma már nem csupán az árak vezérlik, hanem az érték is, számára evidens, hogy a kereskedője odafigyel rá.(X)

hirdetés

Ugyanakkor hiába ébredt már rá Ön az ügyfélélmény jelentőségére, ha továbbra is kérdéses, hogy miképpen tudna Fanni és korosztálya kedvében járni már a kezdeti termékkereséstől egészen a jövőbeli vásárlásáig! Az ügyfelek megnyerése ugyanis nem a vásárlás előtti utolsó pillanatot jelenti, sokkal korábban el kell kezdeni a folyamatot. Az ügyfélút és az ügyfélélmény két olyan része az értékesítésnek, aminek fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni. De hogyan tudja egy kiskereskedelmi vállalkozás elérni és hasznosítani a korszerű informatikai, technológiai megoldásokat, hogy vásárlóit maximálisan kiszolgálja?

Technológia a vásárlói élmény és az üzleti növekedés szolgálatában
Professzionális retail-konferencia
a kis- és nagykereskedelmi szektor valamint a trafikhálózatok számára,
a 25 éves Laurel Kft. szervezésében.

Konferenciánkon szakértők ismertetik, hogyan változtak meg az egyes generációk fogyasztói szokásai a digitális forradalom hatására, és bemutatjuk azokat a megoldásokat, amelyek segítenek javítani az ügyfélút minőségén. A 360 fokos ügyfélnézet megvalósításához Önnek is tovább kell fejlesztenie szervezetét, üzleti kultúráját, modelljét és folyamatait és a tervezés lépéseit mindvégig az ügyfélközpontú gondolkodásnak kell vezérelnie. A vásárlók megszerzése és megtartása hatalmas feladat. Mindezt úgy, hogy a digitális csatornák mellett a hagyományos csatornák – események, nyomtatott anyagok és az élő interakciók – ugyanúgy megmaradtak, és egyiket sem szabad elhanyagolni.

Itt lép be az informatika, ami szerencsére lépést tart az ügyfelek viselkedésével, de képes a hagyományos megoldások integrálására is. Az IT segítségével ráadásul a felszabaduló erőforrások más területen hasznosíthatók.

A hetedik alkalommal megrendezésre kerülő Laurel Retail Konferencia a kiskereskedelem legégetőbb kérdéseit és kihívásait járja körbe a retailszektor, az informatika és a gazdaság 150-200 prominens képviselőjének bevonásával. Az esemény évek óta a kereskedelmi szegmens egyik legnagyobb hazai seregszemléje. Hallgassa meg Ön is a kiváló előadók nemzetközi színvonalú előadásait!

A konferencia időpontja: 2018. május 16.
Helyszín: Aquaworld Resort Budapest Hotel (1044 Budapest, Íves út 16.)
Jelentkezés és további információ:
www.retailkonferencia.hu

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[222312] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél