hirdetés
hirdetés

A britek rákaptak a Lidl prémium termékeire

2018 utolsó hat hetében csak úgy kapkodtak a Deluxe termékek után.

hirdetés

Az Egyesült Királyságban, a tavalyi év utolsó hat hetében éves szinten 8 százalékkal nőtt a Lidl értékesítése. Főleg a prémiumnak számító Deluxe termékvonal iránti, 33 százalékkal megugró kereslet volt a bővülés motorja. A felmérések azt mutatják, hogy karácsony környékén az Egyesült Királyságban az Aldival együtt a cég mind nagyobb szeletet hasít ki magának a szupermarketek tortájából. Az eredmények arra utalnak, hogy a Lidl felismerte; a vevők egy vagyon elköltése nélkül is képesek kifinomult ízlésűnek/igényesnek érezni magukat – márpedig ezzel a felismeréssel jelentős vásárlóerőt tudnak elhappolni a hagyományos üzletláncok elől.

Forrás: 123rf

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: esmmagazine.com)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél