hirdetés
hirdetés

A grillezés még sosem volt ennyire menő

A JWT Brazil egy scamgyanús, ettől függetlenül igencsak jó reklámot készített a szintén brazil Tramontina késmárkának, amellyel azt akarták illusztrálni, hogy a márka mennyire elkötelezett a tökéletes barbecue-élmény megteremtésében.

hirdetés

Az ügynökség elkészítette a grillezés bibliáját (Bíblia Definitiva Do Churrasco), amely viszont meglepő módon nem egy szakácskönyv - aki igazán komolyan veszi az ilyesmit, annak úgysincs rá szüksége, sőt valószínűleg megvetéssel vegyes viszolygással tekint azokra, akik valamilyen kommersz recipe alapján készítik el a kert hátuljában az egészben sült süldőt (a cikk végén az olvasók egy videót találhatnak egy ilyen eseményről, abszolúte grátisz) -, hanem egy igen hasznos segédeszköz a sütéshez.

A könyv minden lapja másra való: az egyik oldal valójában egy kőszéntábla, amelyet darabokra lehet törni és a darabkákkal befűteni a grillezőt, a másik fűszerkeveréket tartalmaz, vagy éppen köténnyé nyitható szét, sőt az egyik oldalon még a kés is borotvaélességűre fenhető, a fedlap pedig vágódeszkaként funkcionál.

Az ügynökség csak néhány sztárséfnek küldte ki a valóban óriási méretű, és egyben esztétikai szempontból sem elhanyagolható külsejű könyvet, viszont tervezik egy egyszerűbb verzió piacra dobását, amit a nagyközönség is megvásárolhat.

Innen.

És a fent megígért videó a BBQ Pit Boystól:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél