hirdetés
hirdetés

A web legnépszerűbb rágcsálnivalói

A Sentione - szövegalapú social listening és online reputációmenedzsment platform - a rangsor felállításánál több száz márkát és több százezer, 2017-ben publikált, magyar nyelven megjelent online említést vizsgált a Facebookon, Twitteren, Instagramon, YouTube-on, valamint a különböző website-okon, blogokon, fórumokon és review oldalakon. Az abszolút győztes az Apple.

hirdetés

A listázott márkák internetes pozíciójának meghatározásához nem csupán a velük kapcsolatos, az adott márkát érintő minden publikus bejegyzés, poszt, komment, cikk mennyiségét vették figyelembe, de ezek érzelmi hátterét is.

123rf.com
123rf.com

A 2017-es magyar Social Indexben összesen 6 kategóriát vizsgáltak, és a magyar piacra releváns márkákra fókuszáltak.

A 2017-es riport DIVAT kategóriája 105 márkát foglal magában, a NASIhoz 65 termék tartozik, a CELEB kategória összesen 55 magyar celebritás online reputációjára fókuszál, míg a MOBILok esetében 32, BANK témakörben pedig összesen 30 márka szerepel.

Az adott márka online “hírnevét” egy kifejezetten ebből a célból fejlesztett saját algoritmus segítségével mérték, ami a tartalmi mennyiség indexálása mellett azok minőségét is súlyozta.

Nasi - 2017

"A legédesebb Social Index toplistánk a magyar internet kedvenc édességeinek (plusz chips, ropi, stb.) győzteseit mutatja be" - írják. Pontosabban azt, hogy miről beszéltek és mit szerettek legjobban a fogyasztók a 2017-ben a közzétett magyar nyelvű webes tartalmak, cikkek, posztok, kommentek alapján. Az eredmények azt mutatják, hogy a "Nutella lazán kenyérre kente az internetet." Emellett a Túró Rudi és a Raffaello is gyönyörűen teljesített.

Az adott márkához kapcsolódó pozitív-negatív említések egymáshoz viszonyított aránya alapján számított rangsorban egy fontos változás van: a Bounty lekerült a listáról, hogy helyet adjon a Twix-nek. "A közösségi média édesszájú, itt osztjuk meg az élményeinket. Mindenhol a Facebook vitte a kommunikációt, kivéve a Lay's eseté- ben: itt az Instagram győzedelmeskedett. Egyébként egyedül a Nutellával kapcsolatban közel 31 000 bejegyzést tettek közzé 2017-ben. És ez csak a Facebook" - áll a cég elemzésében. Bövebben a Kreatív honlapján!

A nasi-lista:

1. Nutella

2. Túró Rudi

3. Raffaello

4. Snickers

5. Lay‘s

6. Bounty

7. Milka

8. Cserpes

9. Ferrero

10. Sport szelet

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél