hirdetés
hirdetés

A Milka is belépett a kiterjesztett valóságba

A csokoládécég AR alapú társasjátékkal népszerűsíti a termékeit.

hirdetés

A Milka, a HPS Experience ügynökség és az ARworks kifejjlesztett egy promóciós társasjátékot, amelynek alapja az AR (augmented reality) technológia.

 A játék egy ingyenes letlthető alkalmazással működik, továbbá egy játéktáblán, amit Milka-termék mellé lehet kapni, illetve a bevezető kampányban a budapesti Erzsébet téren állítottak fel egy nagy méretű táblát.

 A lenti videó mutatja be, hogy mindez hogy zajlott: a játékmezőre irányított telefonon megelevenedett a játéktér, tehenek, lila füstöt böffentő gyárkémények és buszok jelentek meg rajta. Hasonlóan zajlik minden otthoni környezetben is.

(forrás: kreativ)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[207884] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél