hirdetés
hirdetés

A rajongók visszahozhatnak egy Pöttyös-ízt

A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Fb-oldalán. A rekordot is együtt szeretnék megünnepelni a követőikkel, ezért a Pöttyös közösség kezébe adják a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza ősszel a boltok polcaira.

hirdetés

„A Pöttyös az igazi” hangzik a jól ismert szlogen, amit most már 1 millió Facebook követő igazol vissza.

A szinte „nemzeti ügynek” számító Túró Rudi csaknem fél évszázada csal mosolyt az emberek arcára az egyre bővülő termékcsaládba tartozó, friss túróból készülő finomságokkal.

A Pöttyös, sikeres márkaként napi szinten folytat párbeszédet a rajongókkal. Az évek során két poszt is Európa legjobbja lett, az elmúlt másfél évben pedig Magyarország top három posztja között hétszer is szerepeltek.

A Facebook oldalt a Kraftwork Reklámmanufaktúra kezeli már 7 éve és a márka digitális kommunikációján pedig 14 éve dolgoznak közösen.


A Pöttyös az 1 milliós szám elérését egy jelenleg már nem kapható íz visszahozásával szeretné megköszönni a rajongóknak, méghozzá úgy, hogy a döntést is rájuk bízza. A Facebookon közel egy hétig voksolhatnak a meggyes-mákos, a citromos-bodzás és a mézeskalácsos Túró Rudira. A legtöbb szavazatot kapó terméket újra gyártani kezdik, ami várhatóan októberben kerül majd a boltokba!

A szavazás elindult és szeptember 18-ig tart a Túró Rudi hivatalosFacebook oldalán.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél