hirdetés
hirdetés

A Szigeten debütál a Viber fesztiválkommunikációs újítása

A jövő fesztiválkommunikációs megoldásaival készül a negyedszázados Sziget és a Viber, a világ vezető üzenetküldő alkalmazása a jubileumi fesztiválra.

hirdetés

Új, izgalmas kalandot ígér minden fesztiválozónak a Sziget és a Viber tavaly indult partnersége: a Viber Mission: Szitizen. A Szigetre látogatók nemcsak az új, felhasználóbarát Viber-funkciókat, a fesztivál programjához kapcsolódó értesítéseket és hasznos információkat élvezhetik, de a legfontosabb fesztiválhírek már a Sziget hivatalos Viber Nyilvános Fiókján (https://www.viber.com/sziget) is elérhetők. Idén először a rajongók különböző kihívásokat is teljesíthetnek a Viberen keresztül, amivel VIP élményt, valamint sok egyéb fesztiválajándékot nyerhetnek – utóbbiak csak a Viber Mission: Szitizen játék nyertes csapatai számára lesznek elérhetők. A játékban már közel 250 csapat verseng a világ minden pontjáról – főként európai országokból, de például Ausztráliából, Egyiptomból és Afganisztánból is. Az akcióra a https://mission.szigetfestival.com/ oldalon lehet jelentkezni!

A zenerajongók emellett egy vadonatúj, exkluzív, ingyenes Sziget-matricacsomagot is letölthetnek a Viberen június végétől. A Viber-matricák népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint a Sziget tavalyi matricacsomagjának 4 millió letöltése és 10 milliós megosztása.

A jövő fesztiválkommunikációja, illetve a különleges fesztiválélmény másik eszköze „David”, a Sziget, Viberen elérhető csevegőrobotja. A http://chats.viber.com/sziget linken elérhető „David” nemcsak a bulihangulatot közvetíti, de képes válaszolni a szigetlakók leggyakrabban feltett kérdéseire is, akár az esemény előtt, akár a rendezvény idején. A Szitizen-mozgalom fő partnereként a Viber minden fesztiválozó számára egyedi fesztiválélményt ígér a kényelmes, kifejező, gyors és tartalomgazdag, kétirányú kommunikációval, kihívásokkal, nyereményjátékokkal.

„Büszkén folytatjuk az együttműködést a Sziget Fesztivállal, megtisztelő, hogy részesei lehetünk a fesztivál 25. évfordulója megünneplésének” – mondta Atanas Raykov, a Viber Kelet-Közép-Európáért és a Független Államok Közösségéért felelős üzletfejlesztési igazgatója. „A Viber és a Sziget hosszú távú együttműködése 2016-ban indult el, célunk továbbra is az, hogy a leginnovatívabb technológia segítségével hozzuk közelebb a zenerajongókhoz a jövő fesztiválélményét. Ebbe az új korszakba idén a mesterséges intelligencia, a személyre szabott információk és vizualizáció vezeti be a felhasználókat” – tette hozzá.

Európa egyik legnagyobb nyári zenei és művészeti fesztiváljaként a Sziget teljesen újszerű kommunikációs platformmal ünnepli negyedszázados évfordulóját a Viberen. A számos díjjal kitüntetett hétnapos rendezvény évente közel 500 ezer fesztiválozót – azaz Szitizent – lát vendégül a világ több mint 100 országából. A Szigetet Magyarország egyik legnagyobb turistaattrakciójaként és egyik legismertebb márkájaként tartják számon világszerte. A felejthetetlen offline élményért a legnagyobb világsztárok – például Rudimental, Wiz Khalifa, Pink, P.J. Harvey, Paul Van Dyk – mellett színházi és cirkuszi előadások felelnek, a fesztiválpillanatokat pedig a Viber Mission: Szitizen segítségével oszthatják meg a Szitizenek felhasználók millióival.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél