hirdetés
hirdetés

Akadémia: előad az év PR ügynökségének ügyvezetője

Az Élelmiszer Szaklap 2015. március 26-án megrendezendő Élelemiszer Akadémia rendezvényén a váratlan szituációkra adható gyártói és kereskedői válaszokat, reakciókat járják körül meghívott szakértők. Ezúttal ismerkedjen meg Balatoni Zsófiával, az Uniomédia ügyvezetője.

hirdetés

Coca-Cola, Tesco, Nestlé és még sorolhatnánk - ismert és szeretett márkanevek. Az új szabályozás azonban nem a szeretett márkákat, hanem a kevésbé egyértelmű megítélésű multikat, nagyvállalatokat érint. Hogyan válik el a márka és a vállalat reputációja? A vállalat, mint gazdasági szereplő olykor kiszolgáltatott, vajon tehetünk ez ellen? Ötletek, példák, gondolatok.


Zsófia közgazdász diplomáját 1999-ben szerezte meg az Université de Picardie Jules Verne és a BGF közös, francia nyelvű képzésén, majd 2001-ben fejezte be MBA tanulmányait a Közgáz Vezetőképző Intézet angol nyelvű oktatásán. Tanulmányait követően 10 éven keresztül a British American Tobacco-nál dolgozott, ahol végigjárta a szakmai ranglétrát: pályáját marketing gyakornokként kezdte, majd távozása előtt a cég kommunikációs és CSR vezetője volt. 2009-ben társ-tulajdonosként és ügyvezetőként csatlakozott az Uniomedia Communications csapatához.

Az ügynökség forgalma alapján 2011-ben Magyarország legnagyobb integrált PR ügynöksége lett, ma – partnerein keresztül- a régió 14 országában kínál teljeskörű kommunikációs szolgáltatásokat ügyfeleinek. Az ügynökség munkáit számos hazai és nemzetközi díjjal jutalmazták, 2014-ben az elnyerték a „European Excellence Award”-ot (amely az európai kommunikációs ügynökségek legnagyobb presztízsű díja) az Aegon Biztosító számára készült kampányukkal és a Kreatív magazin „Az év PR ügynöksége” díját. Az ügynökség kampányai 2012 óta minden évben jól szerepelnek az Effie kis költségvetésű kampány kategóriájában, de ezen kívül számos Kreatív Prizma díjjal is büszkélkedhet az ügynökség.

Az Igazgyöngy Alapítvány számára végzett Facebook fókuszú CSR kampányuk pedig 2013-ban az USA legjelentősebb PR szakmai médiuma, a hetente megjelenő PR News shortlistjére került a kisköltségvetésű nonprofit kampányok versenyében. Zsófia 2010 óta óraadóként oktat angol és francia nyelven az Advancia Grande École de Management (Párizs) magyarországi kurzusain és vendégelőadó a BKF-en.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél