hirdetés
hirdetés

Alkohol nélküli termék innovációval erősítene üzleti pozícióján a Heineken

A Heineken márka magyarországi történetében először vezet be termék innovációt. Az alkoholmentes Heineken 0.0 rövidesen az üzletek polcaira és a vendéglátó egységek kínálatába kerül.

hirdetés

Mostantól autóvezetés előtt vagy korai munkakezdés miatt sem kell lemondani a Heineken-élményről: ezt ígéri a Heineken 0.0. A világ első számú nemzetközi prémium sörmárkája 2017-ben döntött úgy, hogy belép az alkoholmentes sörök piacára és Magyarországon is bevezeti a Heineken alkoholmentes változatát.
A magyar fogyasztók 13 másik európai országgal egy időben tapasztalhatják meg az alkoholmentes Heineken frissítő, enyhén gyümölcsös ízét. Természetesen a Heineken védjegyévé vált A-élesztő az alkoholmentes változatból sem maradhat ki. Alkoholmentességének, alacsonyabb cukor- és kalóriatartalmának köszönhetően a tudatos életmódot folytatók számára is frappáns választás. Az új változat dupla főzéssel készül és a kiváló minőségű természetes összetevőktől lesz felejthetetlen társ az eddig nem megszokott sörpillanatokban is.

A terméket a prémium sörök kedvelőinek ajánlják azokra az alkalmakra, amikor nem tudnak, vagy nem szeretnének alkoholt fogyasztani. A termék előállításakor a Heineken sörfőző mesterei ügyeltek arra, hogy ne kelljen kompromisszumot kötnünk sem ízben, sem minőségben - így a 0% alkoholtartalom mellé az eredeti Heineken ízélményt kínálják.


„A természetes alapanyagoknak, az egyedülálló receptúrának és a csúcstechnológiának köszönhetően, amelynek segítségével utólag vonjuk ki az alkoholt a sörből, a Heineken 0.0 minőségi sörélményt biztosít” - hangsúlyozta Lőrincz Barbara, a Heineken senior brand managere. Hozzátette: „Az alkoholmentes szegmensben egy friss, prémium, minőségi termék iránt komoly kereslet lehet Magyarországon is, így a Heineken 0.0 is sikerre számíthat. Most már bármikor, bárhol koccinthatunk egy jó Heinekennel!”

Így készül a Heineken 0.0


Sörfőzőmestereink a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: a frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát.

Ez a sör kiérdemli a Heineken márkanevet, hiszen minden ízében egy megalkuvást nem tűrő, Heineken karakter, amelyet a természetes összetevők, és a különleges A-élesztő garantál immár 1873 óta. A Heineken 0.0 dupla főzéssel készül, természetes összetevők és a különleges A-élesztő felhasználásával. Az alkoholt természetes eljárással vonjuk ki a sörből, így alkottuk meg a frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát.

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél