hirdetés
hirdetés

Borszerda, a jóra szomjazóknak!

„A Borszerda akcióhoz csatlakozó vendéglátóhelyeken 2009. április 29-én minden magyar bort és pezsgőt féláron lehet rendelni. Ezenkívül a ház borából minden főétel mellé egy pohárral grátisz kínálják meg a vendégeket. Az idén először megrendezett program a minőségi magyar bor mindennapi fogyasztását kívánja elősegíteni.”

Forrás: Élelmiszer Online

hirdetés

Az esemény a Magyar Bormarketing Kht. 2009. évi akcióprogramjának első kampánya, amelynek elsődleges célja az éttermi borfogyasztás fellendítése, lehetőség biztosítása a kiváló hazai borok kedvező árú kóstolására. Az eseményhez csatlakozhatnak a vendéglátóhelyek mellett borszaküzletek, szakboltok is, kevésbé szigorú szabály szerint, mint az éttermek. Egy feltételt kell mindössze teljesíteniük: Borszerda-akcióval várják vásárlóikat a rendezvény napján. Ez lehet árengedmény épp úgy, mint mennyiségi kedvezmény. Az akcióhoz nagykereskedők is csatlakoztak, kedvezményes beszerzési lehetőséget biztosítva a „borszerdázó” éttermeknek és szakboltoknak a rendezvény előtti időszakban. Elsőként az egyik legnagyobb HoReCaszektor igényeit kiszolgáló áruházlánc, a METRO, majd a 6 legnagyobb hazai bornagykereskedő cég „egy kereskedőként” állt a Borszerda mellé: a Bortársaság, a Corvinum zRt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia MATT International, a Raiker Borválogatás és a Zwack Izabella Borkereskedés. Versenytársak lévén összefogásuk példaértékű, a cél, a hazai borkultúra fejlesztése, a minőségi borfogyasztás élénkítése érdekében. Amikor e sorokat írom, immáron 269 étterem és borszaküzlet regisztrált az eseményre a www.borszerda.hu weboldalon és még 25 nap van Borszerdáig! Egészen a rendezvény előtti napig lehet regisztrálni, ezért bízom benne, hogy minél több „borszerdázó” étterem és borszaküzlet él a kedvezményes nagykereskedelmi beszerzési lehetőségekkel, megerősítve a rendezvény mellé álló nagykereskedő cégeket abban, hogy érdemes volt a Borszerda céljait felvállalniuk.
Terveink szerint a Borszerdát jövőre is megrendezzük, sőt néhány éven belül akár a „Magyar Bor Napjává” is válhatna e nap. Gondolatiságát megőrizve szeretnénk bővíteni a csatlakozók körét: a hazai borok kulturált fogyasztásának fellendítése érdekében tervezzük, hogy megkeressük az áruházláncokat, és lehetővé tesszük az önálló, általános profilú kiskereskedelmi egységek csatlakozását is.
Az ideális „borszerdázó” ezáltal a Borszerdán napközben kedvezményesen megvásárolhatja, este pedig féláron kóstolhatja majd a kiváló hazai borokat és pezsgőket.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél