hirdetés
hirdetés

Digitális, önkiszolgáló kioszkokkal újít magyarországi éttermeiben a McDonald’s

A fogyasztói élmény jelentős növekedését várja magyarországi éttermeiben a McDonald’s – írja cikkében a hvg.hu. A koncepció neve a „Jövő élménye”, lényege pedig a digitalizáció. Aki bemegy majd egy már átalakított étterembe, észre fogja venni, hogy valami változott.

hirdetés

Nagyszabású étteremátalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizál.

A cég közleménye szerint az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció mentén átalakított gyorséttermekben a vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.

Szintén digitális elem a megújulásban, hogy a vendégek az interneten, akár mobilos alkalmazás segítségével is fizethetnek majd.

Az új koncepció bevezetését az éttermek több mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, 29 éves hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idén várhatóan már öt hazai éttermet alakítanak át digitálisra.

Forrás: SOTI

(forrás: hvg.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél