hirdetés
hirdetés

Egy amerikai presszóban kifizetődő kulturált módon leadni a rendelést

Egy amerikai kávézóban minél udvariasabban rendelünk, annál olcsóbban ihatjuk meg a kávénkat.

hirdetés

Az alkalmazásalapú rendelésekkel és egyéb hasonló szolgáltatásaikkal a nagy kávézóláncoknál megfigyelhető egy bizonyos trend, mely szerint megpróbálnak a lehető legkisebb interakcióba kerülni a vevőkkel. A Virginia-állambeli Roanoke-ban (USA) egy kis kávézó éppen ezzel a viharos tendenciával szemben próbálja megvetni a lábát.

A Cups Coffee & Tea presszó a vendégekkel pont, hogy a személyesebb kapcsolatok kialakítását szeretné előmozdítani, amikor is az illemtudóbb fogyasztókkal kevesebbet fizettet a feketéért.


Ha valaki beállít, és csak annyit mond: „egy kis kávét!”, annak 5 dollárt kell kicsengetni a fekete löttyért cserébe. Feltéve, hogy egy „szépen”-t (egy kis kávét kérek szépen) sikerül kinyögni a kurta mondat mellé, az ár 3 dollárra csökken. Amennyiben pedig a kuncsaft – és lássuk be, ez azért már durva – még köszön is (jó napot, egy kávét kérek szépen), már csupán 1 dollárt és 75 centet kell otthagynia a pulton.

Lám, egy kis gesztus mikre képes!

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Foodbeast)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél