hirdetés
hirdetés

Egyszerre diétás és laktató ételek?

A fogyókúrázók egyik legnagyobb problémája, hogy a nem telítődnek a diétás fogásoktól, ezért folyamatos éhségérzettel küszködnek. De vannak olyan tápanyagban gazdag és egészséges ételek, melyek fogyasztásával sokkal könnyebb kibekkelni az időt a következő étkezésig. A HVG összeállítása a Huffington Post írása alapján készült.

hirdetés

Alma

Van olyan ajánlás, hogy minden nap meg kell enni egy almát az egészségünkért. Abban pedig egyetértenek a dietetikusok, hogy ha elfogyasztunk egy almát fél órával étkezés előtt, akkor a rostok és a víz annyira eltelít, hogy sokkal kevésbe leszünk éhesek, és kevesebbet is eszünk.

Avokádó

Aki az ebédjéhez megeszik egy fél avokádót, az egész délután nem lesz már éhes – ezt az állítást kutatások is igazolják, a Nutrition Journalban megjelent eredmények szerint, azok a nők, akik avokádót ettek, 22 százalékkal telítettebbnek érezték magukat, és 24 százalékkal kisebb vágyat éreztek arra, hogy három óra múlva egyenek valamit, mint azokon a napokon, amikor ugyanannyi kalóriát vettek magukhoz ebédkor, de nem ettek avokádót.

Bab, csicseriborsó, lencse

Fantasztikus fehérjebombák, de antioxidánsban, B-vitaminban és vasban is gazdagok ezek az ételek, továbbá segítenek kordában tartani az étvágyat.

További hét hasonló ételért: klikk!

(forrás: The Huffington Post, HVG)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél