hirdetés
hirdetés

Évente négy százalékkal bővül a Jókenyér márka eladása

Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér márka termékeit gyártó Ludwig és Mentes Kft. az utóbbi 5 évben, a növekedéssel párhuzamosan 96-ról 124-re növelték a munkavállalói létszámot - közölte a társaság.

hirdetés

A bővülést a cég részben az eladási pontok, valamint a tudatos vásárlók számának növekedésével magyarázta.

Ezt alátámasztja a társaság saját, 750 fő megkérdezésével készült felmérése is, amely szerint a vevők túlnyomó része (83 százalék) elsősorban a termék fajtája alapján dönti el, mit vásárol, az ár csak kis hányaduknál (19 százalék) mérvadó.

A vállalat várakozásai szerint a következő 5-8 éven belül 10-15 százalékkal többen vásárolnak majd élettanilag kedvezőbb -teljes kiőrlésű, kevesebb zsírt és szénhidrátot, valamint több ásványi anyagot, rostot tartalmazó - péktermékeket.

A kft. évről évre árbevételének 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre, utóbbira az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a következő időszakban. Ennek eredményeként például egyre több teljes kiőrlésű termék jelenik majd meg a kínálatban.

A Ludwig és Mentes Kft. a tavalyi évhez hasonlóan az idén is mintegy 2 milliárd forintos árbevételre számít, a szinte változatlan bevételeket az erős versennyel indokolta a vállalat, amely miatt a péktermékek ára alig változott az utóbbi 3 évben. Tájékoztatásuk szerint a kft. viszont stabilan tartja piaci pozícióit.

A több mint 20 éve családi vállalkozásként indult cég jelenleg 14 saját szaküzlettel működik, és közel 400 partnerüzlete van.  

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél