hirdetés
hirdetés

Ez volt a 2017-es Sziget 10 legjobb márkahelyszíne

Hétfőn indítottunk közönségszavazást arról, hogy melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten. Csütörtökön lezártuk a szavazást, íme a végeredmény.

hirdetés

A több mint 30 - és még így sem a Sziget összes márkáját felvonultató - megjelenés mindegyikére egyenként legalább 200 szavazat érkezett, az élmezőny tagjai 300 feletti szavazatszámmal és 7/10 közeli vagy afölötti pontszámmal végeztek az élen.

1. Mercedes VIP
Szavazatszám: 377
Pontszám: 7,7

További képekért kattintson!

A Mercedes által elkerített VIP egy kellemes, fás környezetben kialakított terület volt saját bárokkal, mosdókkal, pihenőhelyekkel. Na meg impozáns autós látványelemekkel, vélhetően ezeknek, különösen a sziklára kaptató terepjárónak köszönhetik az első helyet.

2. HungaroControl ugrótorony
Szavazatszám: 332
Pontszám: 7,1

További képekért kattintson!

Az alapvetően munkaerő-toborzási céllal felállított légiirányító-torony lényege az volt, hogy begyűjtötték a potenciális álláskeresők adatait, akik ezután bejárhatták a légiirányítást bemutató tornyot, majd kiugorhattak jó magasról egy hatalmas gumipárnára. Tavaly mi is kipróbáltuk, félelmetes volt!

3. MVM
Szavazatszám: 336
Pontszám: 6,84

További képekért kattintson!

Az MVM helyszíne egyszerre szolgált pihenőként, bárként, szelfizős hoszteszaktivitás is kapcsolódott hozzá, de előkelő helyezését vélhetően a Hello Wood remek fénytölcséreinek köszönheti.

4. Magyar Telekom/Electronic Beats
Szavazatszám: 286
Pontszám: 6,6

További képekért kattintson!

A Telekom saját zenei/fesztiválos almárkáját népszerűsítette ezzel a helyszínnel, amely közvetlenül az egyik legfontosabb partihelyszín, a Telekom Arena mellett kapott helyet.

5. Unicum
Szavazatszám: 298
Pontszám: 6,57

További képekért kattintson!

Ötödik helyet ért el az Unicum nagyszínpaddal szemben felállított partihelyszíne.

6. Aldi
Szavazatszám: 292
Pontszám: 6,45

További képekért kattintson!

A tavalyi győztes Aldi, a hozzá tartozó grillzónával idén is jól szerepelt.

7. Continental
Szavazatszám: 287
Pontszám: 6,39

További képekért kattintson!

A Continental idén is látványos installációkat helyezett el az egyik színpaddal szemben.

8. Schwarzkopf
Szavazatszám: 270
Pontszám: 6,3

További képekért kattintson!

A Schwarzkopf nem tett mást, egyszerűen csak nyújtott egy olyan szolgáltatást - fodrászat -, amire korábban nem, vagy alig volt példa a Szigeten, volt ellenben rá igény, és még a márkához is remekül kapcsolódott.

9. Szerencsejáték
Szavazatszám: 295
Pontszám: 6,14

További képekért kattintson!

A Lottógolyó Futam résztvevőinek egy hatalmas felfújt gömbbe bújva kellett végigmenniük egy akadálypályán különféle ajándékokért. Még szakkomentátor is közvetítette a versenyt.

10. Jack Daniel's
Szavazatszám: 273
Pontszám: 6,03

További képekért kattintson!

Látványos kamion-installáció, borbélyszalon és miniposta, na meg persze italok várták az ide látogatókat.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[210832] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél