hirdetés
hirdetés

Felelős Támogató Védjegyet kapott a Tesco

A vállalatok teljes CSR stratégiáját minősítő címet az áruházlánc 2013 és 2015 után már harmadik alkalommal kapta meg.

hirdetés

A társadalmi célú vállalati felelősségvállalási programok eredményeségét, színvonalát vizsgáló címet a Magyar Adományozói Fórum által ellenőrzött és hitelesített vállalatok két évig használhatják, majd ezt követően újabb felülvizsgálaton kell átesniük.

„Az Adományozói Fórum célja az volt, hogy egy olyan egységes szakmai alapelveken nyugvó és hitelesíthető védjegyet fejlesszen ki, amely garanciát nyújt arra, hogy az elismerést elnyerő vállalatok valóban felelősen és objektív szakmai szempontoknak megfelelően végzik közhasznú támogatási tevékenységeiket” – mondta el Dr. Molnár Klára, a szervezet igazgatója.

A Tesco társadalmi felelősségvállalási stratégiája a közösségi értékek fejlesztésére helyezi a hangsúlyt. Az áruházlánc ennek mentén indította el a jelenleg negyedik fordulónál tartó, MAF Társadalmi Befektetések díjjal is jutalmazott „Ön választ, mi segítünk” programját, melynek célja, hogy olyan, helyi szinten aktív civil szervezetek kezdeményezéseit támogassa, melyek az áruházak munkatársainak, vásárlóinak közösségeit segítik, építik. A stratégia másik fő pillérét az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem alkotja, melynek jegyében a Tesco immár 140 hazai áruházában működteti a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közösen élelmiszermentő programját, melyet 2016-ban Magyar Üzleti Felelősség Díjjal, a 2017-es Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) pedig Élelmiszerhulladékok Megelőzéséért Díjjal tüntettek ki.

A Tesco ezen kívül egész évben szorosan együttműködik országos stratégiai partnereivel, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel, valamint a Magyar Vöröskereszttel, melynek célja, hogy különböző programjaik, adománygyűjtési felhívásaik minél több vásárlóhoz eljuthassanak, és ezáltal minél több rászoruló részesülhessen támogatásban.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél