hirdetés
hirdetés

Halandzsanyelven beszélő tudóssal bohóckodott húsvétkor a Heineken

Különleges márkázott tartalommal népszerűsítette a húsvéti ünnepek alatt az általa támogatott Sofőrhívó applikációt a Heineken. A mostanában természetfilm-paródiákban is utazó Forgács Kristóf, azaz a Betondzsungel ösvényeiből ismert Jivens O. Breewenses az emberek húsvéti szokásait dolgozta fel egy új dokumentumvideóban, ennek során kitért a felelős alkoholfogyasztás fontosságára és az applikáció hasznosságára.

hirdetés

„Az ünnepek idején jellemzően nő az alkoholfogyasztás, ezért tartottuk fontosnak, hogy a Húsvéthoz kapcsolódó szórakoztatóan edukatív videóban hívjuk fel az emberek figyelmét az önmérséklet fontosságára, illetve a Sofőrhívó applikáció adta lehetőségekre. A videó készítése során ugyanakkor tiszteletben tartottuk Jivens O. Breewenses alkotói függetlenségét. A végeredménnyel mindannyian elégedettek vagyunk” – hangsúlyozta Bors Kata, a Heineken Hungária vállalati kommunikációs és digitális tartalom vezetője.

A videót itt lehet megtekinteni.

 

Alkotók

Megbízó: Heineken Hungária Zrt. - Bors Kata, vállalati kommunikációs és digitális tartalom vezető

Ügynökség: Uniomedia

Kreatív tartalom igazgató, rendező és szövegíró: Rényi Ádám

Kreatív igazgató: Pálfai Domokos

Account és produkciós manager: Gáti Fruzsina

Szereplő és szövegíró: Forgács Kristóf

Gyártó: Trambulin Film, Fillér Máté

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[204960] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél