hirdetés
hirdetés

Három partyarc a Strongbow nyári promótere

A munka és a bulizás nem összeegyeztethető! Kivéve akkor, ha jelentkeztünk a Strongbow márciusi álláshirdetésére – a világ vezető cider márkája ugyanis „a legbulisabb állásra” várta a jelölteket. A számos jelentkező közül végül hármat választottak ki, három igazi STRONGBRO-t, akik majd egész nyáron kedvenc ciderük népszerűsítésén dolgoznak. Pontosabban buliznak…

hirdetés

A Strongbow Cider magyarországi forgalmazója, a HEINEKEN Hungária számára kiemelt fontosságú a márka ismertsége és sikere, ezért kifejlesztette új, a vendéglátó- és szórakozóhelyeken lévő eladás ösztönző aktivitását. Elindította azt a keresési folyamatot márciusban, amelynek végén most megtalálta a márka új promótereit. Ezzel már maga a népszerűsítés is megindult, hiszen az elmúlt évek legkreatívabb, a márka szellemiségét tükröző hirdetéssel a „legbulisabb állást” kínálták fel az álláskereső portálokon és közösségi oldalakon. Az akció során nem csak a jelentkezőket és a szerencsés kiválasztottakat jutalmazták – tréningekkel, kiemelt fizetéssel, céges autóval, márkás munkaruhával és a legszórakoztatóbb munkával –, hanem azokat is, akik megosztották a felhívást. Így sikerült elérnie a STRONGBOWNAK azt, hogy már a toborzással felhívja a márkára és a promócióra is a fogyasztók figyelmét. És nem mellesleg, a STRONGBRO pozícióra is rengeteg jelentkezés érkezett.

Hogy mi fán terem a jó STRONGBRO? Bejáratos Budapest legjobb szórakozóhelyeire, sok baráttal rendelkezik, vannak értékesítői és vendéglátói ismeretei, jól szervez, kommunikál és tárgyal, kitartó, energikus, nem követi, hanem irányítja a trendeket, jogosítványa van és még angolul is beszél.

„A STRONGBRO-k nem egyszerű promóterek, hanem a márka igazi nagykövetei. Ők lényükben testesítik meg a világ legkedveltebb ciderét, a Strongbowt: lazák és szórakoztatóak. Ezzel képesek megszólítani az embereket, hiszen nem csak a promóciók lebonyolítása lesz a feladatuk, hanem a márka saját képviselői munkájának a támogatása, a bárpultosok és üzletvezetők oktatása és a fogyasztókkal való kommunikáció is” –  fejtette ki Harsányi Zsófia, a Strongbow márkamenedzsere.

Újdonságnak számít az is, hogy a promóciók a legmenőbb és legforgalmasabb szórakozóhelyek adottságaihoz alkalmazkodnak, valóban eleget téve a városi, szórakozni vágyó fiatalok igényeinek, ráadásul olyan partnerek együttműködésével valósulnak meg, mint a Smirnoff, az Uber és a Chio. A három közvetlen munkatárssal és a Strongbow ciderekkel már biztosan találkozhatnak a fogyasztók a legnépszerűbb vendéglátó és szórakozóhelyeken hiszen a fiúk már május elején elkezdték a népszerűsítő kampányt.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél