hirdetés
hirdetés

Hét új taggal gazdagodott az ÖRT

A bővülő tagság a felelős kommunikáció és ezzel a reklám önszabályozásának erősödését jelenti. Ráadásul hét vállalatról van szó, akik a piac fontos szereplő így tagságuk az ÖRT további jelentős fejlődését mutatja.

hirdetés

Tudjuk, hogy az ÖRT tagság melletti döntés a cégek részéről többről szól, mint egy szakmai szervezethez való csatlakozásról, ez stratégiai kérdés, egyfajta hittétel az etikus kommunikáció mellett. Ugyanakkor persze bízom abban, hogy a széleskörű szolgáltatásunk, az információátadástól az előzetes véleményezésig – amelyet a GVH is elismer – szintén szerepet játszott abban, hogy hét új cég döntött úgy, hogy belépnek az ÖRT-be – fogalmazott Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

Fantasztikus cégekkel erősödtünk. A Numil, Tchibo, és Sunfleur Kozmetika Kft. valamint a Natura Vital Help Information Kft az amúgy is jelentős képviselettel bíró hirdető vállalati oldalt, a Hab Advert Kft. H2Online, Republic Group pedig az ügynökségi oldalt erősítik nálunk. Van, akivel a korábbi együttműködés alakult át tagsággá, és van, aki pedig a jó hírnevünk alapján keresett meg bennünket, és lett a tagunk - hangsúlyozta Fazeka Ildikó főtitkár.

Szerencsére hűségesek is a tagjaink, igaz sokat dolgozunk azért, hogy elégedettek legyenek. Lehet, hogy néha nem boldogok egy-egy döntésünk után, de mi az elégedettség azt jelenti, hogy objektív döntést hozunk, mert ezzel erősítjük a szakma és az ÖRT hitelességét – tette hozzá Megyer Örs.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél