hirdetés
hirdetés

Hétmillióféle üveg a Nutellától

Változatos kiszerelésű tégelyeivel a vállalat egyedileg is meg tudja szólítani a vásárlókat.

hirdetés

A Nutella szemlátomást annyira jól ismeri a fogyasztóit, hogy immár egyenként külön-külön is meg tudja ünnepelni őket. A vállalat a koncepciót az Ogilvy & Mather nevű cég fémjelezte integrált kampány segítségével igyekszik érvényre juttatni.

Így született meg a tégelyek újszerű kialakítása hétmillió különböző címkével, egyedi azonosítási kóddal és sajátlagos, megismételhetetlen grafikával. A megvalósítás egy olyan innovatív technológiának köszönhető, melynek közbenjárásával a zoomolás és a véletlenszerű forgatás módszereivel egy minta grafikus továbbfejlődése révén több millió kombináció jön létre.

A kampányt elindító videóban számos eltérő személyiség egyedülálló üvegeket tart a kezében. A mondanivaló: az egyes emberek éppen sokféleségükkel teszik gazdagabbá és színesebbé a világot. Az aláfestő zene szövege egyben a kampány szlogenje is. Rita Pavone „Come te non c’è nessuno” (Senki sem olyan, mint te) című híres dalának egy részlete Lidia Schillaci tolmácsolásában csendül fel a reklámfilmben.


A különleges kampány a továbbiakban többek között még rádió spotokon és a közösségi médián keresztül is megpróbálja elérni a fogyasztókat.

Forrás: Ferrero

Forrás: Ferrero

Forrás: Ferrero

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Ogilvy & Mather)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél