hirdetés
hirdetés

Influencerek kezében a Frico

A Frico is túllépett a hagyományos reklámfelületeken: a Kraftwork reklámmanufaktúra dolgozta ki a holland sajtmárka influencer kampányát.

hirdetés

A tíz héten át tartó kampány alatt hat gasztroblogger egyedi és izgalmas receptjei, öt product placement video, valamint két natív cikk népszírűsítették a márkát. A koncepcióban különböző felületek kaptak helyet, mint a webmagazin, blog, YouTube, Facebook és Instagram csatornák.

Limara Péksége
Limara Péksége

„A Kraftwork reklámmanufaktúra 15 éve dolgozik együtt a FrieslandCampina-val. A Pöttyös márkát a kezdetektől, a Landliebe és a Frico termékcsaládokat pedig a magyarországi bevezetésük óta menedzseljük. Ennek a hosszan tartó közös munkának volt az egyik eredménye az, hogy a Frico márka gazdái egy új, merészebb kommunikációs platformot is bevállaltak idén. Ezzel alaposan kiléptek a komfortzónájukból, hiszen a Facebook jelenlét mellett szinte kizárólag a hagyományos ATL felületeket használták a célcsoport elérésére” – mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális csapatának vezetője. 

Marton Adrienn
Marton Adrienn


A cél az volt, hogy több héten át tartó, folyamatos gasztro jelenlét legyen hazánk jól ismert véleményvezéreinek saját felületein. A kampányban résztvevő tartalomgyártók a saját stílusuk alapján dolgozták fel önállóan a Frico sajtcsalád különböző termékeit, kiemelve azok egyedi jellemzőit, tulajdonságait a „#jósajt #jószendvics” kampányüzenetekre építve. A Street Kitchen magazin egy négyrészes vlogot készített Jancsa Janival „Szendvicsek az erdőből” címmel, a wmn.hu oldaltól két natív cikk érkezett Fiala Borcsa receptjeivel, Limara Péksége szívhez szóló, szeretettel teli tippjeivel állt a Frico mellé, Fűszeres Eszter és Marton Adrienn szintén különleges receptekkel készültek, Dobó Ági pedig a kisgyerekeseknek adott sajtfogyasztással kapcsolatos tippeket.

Street Kitchen
Street Kitchen

 
„A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy oda kellett adnunk a dédelgetett márkánkat másoknak egy kicsit elengedve az ellenőrzést felette, valamint át kellett állítani a fejünkben a klasszikus ATL kommunikációnál megszokott márkázottsági elvárásokat. De mindenképpen érdekes tapasztalat volt ez a kampány és a jövőre nézve is vannak hasonló terveink a Frico sajtok kapcsán” – árulta el Tóth Ildikó Senior Brand manager.
 
Az első kampány április elejétől június elejéig tartott, de az őszi hónapokra újabb hasonló együttműködéseket tervez a holland sajtmárka hazai csapata. 

A Street Kitchen magazin vlogja itt található: https://www.youtube.com/watch?v=KlZwjy9aQ5s&feature=youtu.be

Dobó Ági tippjei elérhetőek itt: https://www.youtube.com/watch?v=KlZwjy9aQ5s&feature=youtu.be

 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[224244] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél