hirdetés
hirdetés

Interaktív Monopoly a Hasbro-tól

A klasszikus Monopoly társasjátékon generációk nőttek fel, de mára kissé háttérbe szorult az újabbnál újabb játékok dömpingjében. A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának célja, hogy felidézzék az emberekben a Monopolyzás örömét.

hirdetés

Mindenki ábrándozott már arról játék közben, hogy igaziból is megveszi a Vörösmarty teret vagy a teljes hazai vasúthálózatot. Vagy hogy legalább békávézás közben történik vele valami nagyon jó, mert húzott egy szerencsekártyát.

 

A Hasbro és az ACG legújabb outdoor kampányában ez utolsó most bárkivel megtörténhet: a járókelők országszerte szerencsekártyákba futhatnak bele a legkülönbözőbb felületeken – mélygarázsoktól kezdve plázákon át a pályaudvarokig. Minden felületen az adott helyszínre reflektáló szerencsekártya-üzenettel.

Interaktív Monopoly szerencsemezővé alakult a Széna téri villamosmegálló

Ráadásul a Széna téri villamosmegállót embernagyságú Monopoly szerencsemezővé alakította át az ügynökség. Az itt elhelyezett különleges citylight poszterből bárki saját szerencsekártyát húzhat. A kihúzható kártyákon olvasható szövegek kifejezetten a budapesti tömegközlekedési szituációkra vonatkoznak. A legszerencsésebbek pedig egy kupont szerezhetnek, ami kedvezményes Monopoly-vásárlásra jogosít fel a résztvevő játéküzletekben.

A Hasbro Magyarország és az ACG közös koncepciója nyerte el az idei Arany Penge Fesztivál JCDecaux Innovate versenyének első helyezését, amellyel nemcsak a különleges installációhoz kaptak felületet, de lehetőséget kaptak, hogy országszerte kihelyezzék a további, konkrét megjelenési helyszínekre reflektáló Monopoly szerencsekártyás plakátokat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél