hirdetés
hirdetés

Magyar élelmiszerek a legnagyobbak között

Az október 21-25. között zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC), két közösségi standján, közel 290 négyzetméteren, 25 kiállítóval mutatja be a magyar termékek legjavát a szakmai látogatók számára.

hirdetés

Az Agrármarketing Centrum közösségi standjának megnyitóján, október 21-én részt vett Zsigó Róbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára, Károlyi György, Magyarország párizsi nagykövete, Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója és Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese.

Az idei magyar megjelenés összesen 287,5 négyzetméteren valósul meg két különálló standon: a kisebbik, 40 négyzetméteres területen olyan mélyhűtött termékeket ismerhetnek meg a látogatók, mint a fagyasztott gyümölcsök, gyümölcsvelő, fagyasztott lepények, hűtött nyúlhúsfélék.

A nagyobb, 247,5 négyzetméteres kiállítási területen szárított zöldségeket, gyógynövényeket, gyógyteákat, hústermékeket és felvágottakat, édességeket, kürtőskalácsot és péksüteményeket, mák és dióféléket, mézeket, kukorica-snacket, burgonyaszirmot, szeszesitalokat, valamint fűszerpaprika őrleményt mutatnak be a szakmai érdeklődök számára.

A SIAL Párizs kiállítást kétévente rendezik meg, kizárólag a szakma képviselőinek, több mint 50 éve. Az idei rendezvényen 7.020 kiállító mutatkozik be több mint 109 országból, 21 szakosított szektorban.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél