hirdetés
hirdetés

Kommunikációs ügynökséget vált az Orbit

Az Orbit a Stern Communications-t választotta ügynökségi partneréül a márka magyarországi kommunikációjára. Az ügynökség több éve dolgozik a márka kampányain, idén digitális feladatokkal is bővült a feladatkör.

hirdetés

A Stern sok éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG szektorban, hiszen olyan márkákkal dolgozik együtt, mint a Bonduelle vagy a Philips. Az ügynökségnek eddig is a főbb feladatai közé tartozott a rágómárka éves kampányainak kommunikációs támogatása, az influencerek bevonása, valamint a sales promóciók támogatása, idén azonban a digitális megoldások jóval nagyobb szerepet kapnak.

„Négy évvel ezelőtt kezdtük meg a közös munkát az Orbittal, amikor is egy szájhigiéniához kapcsolódó edukációs vonalat, illetve egy promóciós kampányhoz kapcsolódó, komplexkommunikációs rendszert kellett kidolgoznunk. A jelenlegi feladatok között – mindezek mellett – hangsúlyosabbá válik majd a digitális irány, így a socialmedia csatornákat, illetve az influencer együttműködéseket fogjuk jobban összekötni” – mondta el Tátrai Marcell, a Stern kommunikációs igazgatója.

„Régiós irányítás alatt, viszont országonként egy kézben szerettük volna tartani a kommunikációs munkánkat, és a Sternt találtuk erre a legalkalmasabbnak” – mondta RadovanVesely, az Orbitközép-európai brandmanagere.

A Mars 2008-ban vásárolta fel a Wrigley-t, amely a névadó mellett az Orbit, az Airwaves és a Doublemint márkákról ismert, globális piacvezető rágógumikat forgalmazó vállalata.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél