hirdetés
hirdetés

Közös kampányt indított a Sport szelet és a Tisza cipő

A középpontban az Edző, aki egy rapvideóban is megjelenik egy aranyozott sípfuxszal.

hirdetés

"Az élet sport. Kell hozzá játékstílus" - ez a mottója a Sport szelet és a Tisza cipő, két klasszikus magyar márka kollaboratív kampányának. Két videó is készült, az egyikben rappelnek (itt lent), a másik egy nyereményjáték.

"A fiatal, divatra fogékony célcsoportot megcélzó integrált kampány különlegességét az adja, hogy a Sport szelet a népszerű fashion kollaborációk – mint David Beckham + H&M, Adidas + Kanye West - mintájára a márka központi karakterét, az Edzőt állította maga helyett az együttműködés középpontjába. Így született meg az egyedi tervezésű, márkaértéket a divat nyelvére lefordító Tisza X Edző limited edition kollekció, mely egy Edző cipőt, egy laza gym baget, valamint a mesterre jellemző idézetekkel ellátott hoodie-t és pólókat tartalmaz" - olvasható a hivatalos kampányleírásban.

A kampány bevezető fázisát a HPS széleskörű PR aktivitással támogatta meg: influencerek bevonásával egy launch eventet szervezett egy Tisza pop-up store-ban, ahol az Edző egy élő performansz keretein belül mutatta be a kollekció egyes darabjait - ezután a meghívott hírességek, influencerek és fashion bloggerek saját csatornáikon népszerűsítették a két fél között létrejött együttműködést és a fogyasztói promóciót.

A kampány alkotói

Ügyfél: Mondelez Hungária – Sport szelet

Brand Manager: Czifra Pamela

Ügynökség: HPS Experience
Business Unit Director: Probáld Attila
Account Director: Komlós Judit
Account Manager: Kormányos Péter
Head of PR: Zorigt Batjin
PR Account Manager: Hadnagy Luca
Event Account Executive: Beke Ramóna
Kreatívigazgató: Vekkel László
Senior Art Director: Mlinarics Máté
Copywriter: Persely Tamás
Senior Webdesigner: Hutvágner Zsolt
Webdesigner: Nagy Máté
Backend Developer: Hőgyes Norbert
Frontend Developer: Bóta Dávid

Produkció:

Rendező: Nyitrai Marci
Producer/Gyártásvezető: Fehér Nikoletta
Operatőr: Dobos Tamás
Utómunka: Várfoki „Zoulu” Zoltán

Együttműködő partner: Tisza

Brand Manager: Tardi Panka
Sales Manager: Minik Géza

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[203833] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél