hirdetés
hirdetés

Lidl a júniusi neuromarketinges élbolyban

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. A foci mellett a hónap top témája a nyaralás, kikapcsolódás volt. Ám a legtöbb reklám a kellemes érzéseken túl kevés nyomot hagyott a nézőkben.

hirdetés

1. Lidl

„A pásztázó jelenetek nem sok lehetőséget hagytak a nézőknek, hogy bárkihez érdemben kapcsolódni tudjanak, a hangulat érzékletes bemutatása, a focilabdát kergető kutya és a VB ihletésű voice-over könnyedén és kellemesen reflektált a hónap aktualitásaira” – írja Kis Réka, a Synetiq senior insight tanácsadója.

2. Voltaren Emulgel

Az elemzés szerint a termékdemók kivitelezése és a termékújdonság érdekelte a nézőket. „A masszázsfej használat közbeni bemutatása kimondottan érdekelte a nézőket, a legütősebb pillanat azonban mégis a demót lezáró játékos kezek jelenete volt. A vidám ujjak jól kifejezték a termék legfőbb előnyét, ráadásul kellően meglepőek voltak, hogy felkeltsék a figyelmet és bevésődjenek a nézők emlékezetébe” – írja Kis Réka.

3. Béres Magnézium 375

„A reklám egyszerűen olyan élethelyzeteket mutatott be, melyek stresszesebbé tehetik az embert a megszokottnál. A mindenki számára ismerős élethelyzeteknek és a gördülékeny vizuális megvalósításnak hála, a nézők könnyedén rezonáltak az újabb és újabb szereplőkkel és szituációkkal” – állítja a Synetiq elemzése.

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[226767] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél