hirdetés
hirdetés

Megduplázza hot dog választékát a MOL

Az egyik legnépszerűbb streetfood, a hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik kedvence volt. Most a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.

hirdetés

Nemzetközi ízek, európai ízlésre szabva

„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.

Nem egyszerűen benzinkút többé

Miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 nevet viselő stratégiáját, a MOL számos újítást vezetett be töltőállomásain. A MOL-stratégia egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található.

 

Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.

A hot dog egy karikaturista fejéből pattant ki

A hot dog szó egy sport karikaturistától, Tad Dorgantól származik, aki 1901-ben egy baseball mérkőzésről készített képes tudósításában használta először a kifejezést. Azóta a virslivel töltött lágy péksütemény meghódította Amerikát, majd ez egész világot. Az Amerikai Nemzeti Hot Dog Tanács kutatása szerint a legnépszerűbb hot dog-kiegészítő a mustár, a gyerekek körépen pedig a ketchup.
A hot dog-ízlés területenként változó, míg New Yorkban a könnyed mustár mellé párolt hagyma dukál, addig Chicagóban mustár, az ízesítés, hagyma és paradicsomszeletek szerepelnek a kötelező hozzávalók között. A kutatás során gyerekeket is megkérdeztek arról, hogy milyen hozzávalóval dúsítanák a hot dogjukat, ha az édesanyjuk éppen nem nézne oda. A válaszadók 25 százaléka a csokoládészósz mellett tette le a voksát.
A Tanács szerint a hozzávalókat a zsömlére kell tenni, először a folyékony dolgokat (mustár/ketchup), majd sűrű anyagokat (hagyma/ízesítés), utána a sajtot és a fűszereket, majd a virslit.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[209215] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél