hirdetés
hirdetés

Meglepőt húzott a Csíki Sör

Évi 150 millió forintos marketing büdzséje nem elég ahhoz, hogy a nagy sörgyártókkal versenyezzen a boltokban, ezért nem kínálja többet termékét a Csíki Sör gyártója az Auchanban (ez volt az egyetlen nagy áuház, ahol eddig lehetett kapni).

hirdetés

"Mivel naponta szembesülünk a nagy sörcégek kiszorítási kísérleteivel, nem maradt más hátra, mint olyat csinálni, amire más nem képes: házhoz szállítjuk a termékeinket.

Kétségtelenül atipikus megoldást választottunk, de lépnünk kellett. Nincs mit finomkodni: a nagy sörgyártók árháborút indítottak ellenünk" - nyilatkozta Lénárd András tulajdonos a Világgazdaságnak.

A sörmárka tulajdonosa azt is elmondta, hogy gyártókapacitásukat tavaly elsősorban a magyarországi piaci reményeikre alapozva bővítették. A teljes interjú a vg.hu oldalán olvasható.

(forrás: Világgazdaság Online, Pénzcentrum)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél