hirdetés
hirdetés

Nagycsütörtökön a vásárlók megrohamozták a boltokat

Nagycsütörtökön tetőzött az élelmiszer-üzletekben a húsvéti roham, amely a karácsony előtti forgalmat idézte - írja keddi számában a Világgazdaság.

hirdetés

Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója a lapnak elmondta: nagycsütörtöki forgalmuk 15-25 százalékkal felülmúlta a tavalyi húsvéti időszak legnagyobb árbevételt hozó napját, és a nagypénteki munkaszünet ellenére összességében 10 százalékos pluszbevételt hozott az idei ünnep.

Az áruházlánc tapasztalatai szerint a legtöbben már egy héttel korábban megkezdték az előkészületeket. A vásárlók ráadásul egyre inkább a minőségi termékek felé fordulnak: a gyorspácolású sonkák helyett 70 százalékuk már a hagyományos érlelésűt kereste, ahogy a magas kakaótartalmú tejcsokoládé termékek aránya is 95 százalék fölé nőtt.

Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője arról számolt be, hogy a terveket meghaladóan erős volt a nagycsütörtöki forgalmuk, a nagyszombati pedig enyhébb.

Hasonló tapasztalatokról adott számot a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) főtitkára is.

Dávid Ferenc elmondása szerint esetenként fennakadások nélkül meg lehet szervezni egy négynapos munkahetet, elsősorban a kereskedelemben és a vendéglátásban.

Forrás: 123rf

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél