hirdetés
hirdetés

Nagyot kacsint a Shell a kiskereskedelemre

Az olajipari vállalat kiskereskedelmi üzletága jövedelmének 50 százalékát nem üzemanyag termékek értékesítéséből szeretné elérni.

hirdetés

Az új koncepció eddig 25 kútnál jelent meg, év végéig pedig további 27 átalakítását tervezik. A Shell országszerte mind a 190 üzletét átalakítja és ezentúl a shopok deli by Shell márkanéven fognak üzemelni. A vállalat Fördős Zé a Street Kitchen házigazdájának segítségével új ételkínálatot alakított ki, valamint átszervezték az üzletek belső tereit is.

'quick stop shop'
'quick stop shop'

„Shop üzletágunk fejlesztését célzó stratégiától azt várjuk, hogy az elkövetkező években üzletünk egyik fő mozgatórugója lesz. A tervek szerint 2025-re a Shell kiskereskedelmi üzletága jövedelmének 50 százalékát nem üzemanyag termékek értékesítéséből éri el” - mondta el Bujdosó Andrea a Shell Hungary Zrt. értékesítési igazgatója. Ő tette hozzá azt is, hogy a trendek szerinti egyre többszöri és kisebb kosárértékű vásárlásokhoz és a megváltozott fogyasztói szokásokhoz alkalmazkodtak.

Gyúrós Péter, Fördős Zé, Bujdosó Andrea, Talmácsi Gábor
Gyúrós Péter, Fördős Zé, Bujdosó Andrea, Talmácsi Gábor

A benzinkutak belső tere is megújult. A Shell különböző koncepciójú Shopokat alakított ki elhelyezkedésük, méretük és a helyi vásárólói igények figyelembe vételével. „A globális terveinkhez igazodó, az üzemanyag mellett a shop üzletágat is fókuszba helyező beruházások megvalósítását tavaly indítottuk el. Célunk, hogy 2020-ra szinte az összes magyarországi shopunk az új koncepció szerinti kialakítással várja a vásárlóit” – mondta el Gyúrós Péter a Shell kelet-közép európai shop üzletág vezetője.

'on the move'
'on the move'

Az új koncepció három formátumú: az „on-the-move” típusú üzletek autópályák mentén lévő töltőállomásokon jelennek meg. Itt kapható a teljes deli by Shell ételkínálata, a helyhez terasz is csatlakozik, az üzlet kialakítása az utazók pihenését szolgálja. A „városi kávézó” koncepciójú töltőállomások a trendi kávézók hangulatát idézik meg, ahol a Shell szerint a tankolás akár másodlagos is lehet. A „quick stop” shopoknál továbbra is a tankolás áll a középpontban és a gyors, kényelmes vásárlást helyezik itt előtérbe.

'városi koncepció'
'városi koncepció'

Fördős Zé a széles szendvicskínálat bemutatásakor elmondta, hogy hétköznapi gasztronómiára törekedett, olyanra, amelyet mindenki megengedhet magának. A kidolgozásban a Khell Food szakemberi is rész vettek, ők szolgáltatják az alapanyagot. A pultban előrecsomagolt és friss szendvicsek is kaphatóak. A sláger valószínűleg a pastrami és a pulled pork lesz, de e mellett hot-dog és pizza kínálat is várni fogja a betérőket.
Az étel-kínálat kialakításakor az új táplálkozási igényeket is figyelembe vették: gluténmentes és diabetikus rágcsálnivalók, vega és vegán szendvicsek, laktózmentes tejet is lehet választani.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél