hirdetés
hirdetés

Népszerű a magyar alma a SPAR üzleteiben

Harmadik alkalommal csatlakozott a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács magyar alma népszerűsítése érdekében szervezett kampányához. 2013-ban 6,5 millió kilogramm almát értékesített a SPAR.

hirdetés

A kampány elsődleges célja, hogy ráirányítsa a lakosság figyelmét a magyar alma kiváló minőségére, különleges ízvilágára, és kedvező élettani tulajdonságaira.

A SPAR Magyarország Kft. különös gondot fordít arra, hogy gazdag zöldség-gyümölcs kínálatában kiemelt szerepe legyen a magyar almanac, és azon belül többféle almafajta is helyet kapjon. A vásárlók az idei szezonban is sok almaféleség közül válogathatnak az áruházlánc üzleteiben (egyebek mellett Gála, Jonatán, Golden és Jonagold), s szeptember 26-27-én a kijelölt budapesti, szegedi és győri üzletekben több fajtát meg is kóstolhatnak.  A SPAR-csoport, több mint 400 áruházában a tavalyi évben közel 6 és fél millió kilogramm almát értékesített. 2014 első három negyedévében pedig már 5,9%-kal több almát adott el a cég, mint a múlt év azonos időszakában.

A SPAR áruházakba jelenleg 380 termelő által termesztett almát szállítanak, jellemzően Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből. A vállalat arra törekszik, hogy minél több hazai termelővel építsen ki üzleti kapcsolatot, és kínálatát tovább bővíthesse. Nem csak az alma esetében, hanem teljes zöldség-gyümölcs választékában fontosak a hazai termékek. A magyar zöldségeket, gyümölcsöket népszerűsítő országos szakmai szervezetek akcióiba folyamatosan bekapcsolódva ösztönzi vásárlóit a SPAR, hogy a jó minőségű magyar árukat a termőidőben és szezonon kívül is részesítsék előnyben.

(forrás: MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[157010] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél