hirdetés
hirdetés

Sikeres új évet kíván a PPH Media, az Élelmiszer kiadója

Szerdától PPH Media néven folytatja működését az Élelmiszert is kiadó Professional Publishing Hungary. A névváltás nem érinti a kiadó által megjelentetett médiamárkákat, azok megőrzik saját logójukat és nevüket, a tulajdonos pedig továbbra is a német Süddeutscher Verlag marad.

hirdetés

Új logóval, arculattal és új néven, PPH Mediaként folytatja működését az Élelmiszert is kiadó Professional Publishing Hungary. Az átalakulást egy névváltó céges karácsonyi partin mutatták be a Kazinczy utcai The Marketban (Brklyn).

A PPH Média szerkesztői csapata 2017-ben is szállítja a híreket olvasóinak
A PPH Média szerkesztői csapata 2017-ben is szállítja a híreket olvasóinak
 

A mostani lépés egy három évvel ezelőtti átalakulási folyamat kiteljesedése. 2013 nyarától összevont értékesítési csapat látja el a kiadó összes termékéhez kapcsolódó sales-feladatokat Molnár Péter értékesítési vezető irányításával, illetve az addig az egyes szerkesztőségek alá tartozó tördelési, grafikai feladatokat végző munkatársak is egy csapatba szerveződtek, melynek vezetője Krémer Julianna lett. Erről itt írtunk részletesebben.

A három évvel korábbi átalakulás célja elsősorban az értékesítés erősítése volt, illetve az, hogy a kiadó az üzleti partnereit egykapus ügyfélkezeléssel tudja kiszolgálni. A kiadó vezetése most úgy döntött, hogy az egyes lapok mellett a kiadói márkát is erősíteni szeretné, így született meg a PPH Media és a friss arculat, amely a jövőben egyfajta ernyőmárkaként funkcionál a kiadó egyes lapjai, így az Élelmiszer fölött is.

 

„Az integrált értékesítés és egykapus ügyfélkezelés további erősítése, illetve a kiadónk piacvezető szakmai portfoliójának a kommunikálása a mostani név- és logóváltás elsődleges célja. Olyan arculatot szerettünk volna a PPH Mediának, amely kellően felismerhető és megjegyezhető a hirdetőink számára, azonban jól együttműködik az általunk kiadott egyes médiamárkák logójával és arculatával is” – mondta el az átalakulásról Vándor Ágnes, a PPH Media ügyvezető igazgatója.

 

A PPH Media a német Süddeutscher Verlag – a Süddeutsche Zeitung kiadója – magyarországi leányvállalata, az egyik vezető szakkiadó Magyarországon. Piacvezető pozícióval rendelkezik az orvosi, a média/marketing, a műszaki, az élelmiszer és gasztronómiai lapkiadás területén, továbbá meghatározó tényező a szállodaipari és idegenforgalmi lapkiadásban. A kiadó portfoliójába tartoznak a Élelmiszer mellett a Kreatív, a Turizmus Trend, a Gyártástrend, az Üzlet és Pszichológia, a Business Next, a Tobacco, a Medical Tribune és több más orvosi kiadvány, illetve az ezekhez kapcsolódó weboldalak.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 10,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[199273] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél