hirdetés
hirdetés

Nőkép a médiában

Október 5-én a Carbon Group idén második alkalommal tartotta meg Open House nevű eseményét, amelynek fókusztémája a média nőkép és nőábrázolása.

hirdetés

A minikonferencián a Carbon Group stratégiai vezetője Nagy Szandra a médiában tárgyalt nőügyek és a nőket érintő valódi problémák feszültségéről beszélt. Prof. Dr. Aczél Petra, a Corvinus Egyetem Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézet vezetője Nőkép a médiában címmel tartott előadást, Molnár Zsófia az Unilever Skin and Hair Category menedzsere a nemzetközi Dove márka női önbizalmat szolgáló márkastratégiáját vázolta, Alma Abonyi dizájner, képzőművész pedig bemutatta az általa tervezett Dove inspirálta táskát.

Carbon Group Open House rendezvényén magyarországi premier előtt levetítették Szilágyi Zsófia Egy nap című cannes-i díjas és frissen Európai filmdíjra jelölt játékfilmjét.

"Először tártuk még szélesebbre az ügynökség kapuját, fontosnak tartottuk, hogy a szakmai hitvallásunkat minél több marketinges döntéshozó megismerhesse. Az önmagáért való cégprezentációk és a mutatós portfolió kora szerintünk lejárt. A megrendelői oldal megjelent képviselőinek érdeklődése és nyitottsága jó alapot biztosíthat arra, hogy érdemes hasonló találkozókat szervezni, a korszellem pedig megköveteli, hogy olyan határozott álláspontunk legyen, amit a szakma tudomására is hozunk”- mondta Gosztonyi Csaba, a Carbon Group vezetője.

“Az Egy nap megkérdőjelezte azt a rutint, hogy csak abból lehet nagyjátékfilmet csinálni, ami a hétköznapjaink valóságától eltérő. A rendezvénnyel is az volt a célunk, hogy a nőábrázolás témájában tükröt tartsunk saját magunk elé és elgondolkodtassuk a vendégeinket is a saját rutinjukon. Szükséges az önvizsgálat, mert reklámcsinálókként komoly a felelősségünk abban, hogy a társadalom hogyan gondolkodik a kérdésről”- mondta Nagy Szandra a Carbon Group stratégája.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél