hirdetés
hirdetés

„Nyár, dinnye, szeletem”

A vitamindús, hazai sárga- és görögdinnye népszerűsítésére indított „Nyár, dinnye, szeletem” kampány során két balatoni Erzsébet Táborban, Fonyódligeten és Zánkán oszt friss gyümölcsöt az Agrármarketing Centrum (AMC) hátrányos helyzetű gyermekek részére. A 2016. július 26 – augusztus 10. között zajló akció alatt hetente mintegy háromezer iskolás kóstolhatja meg a jó minőségű, hazai dinnyét.

hirdetés

Az Erzsébet Program 2012-es indulása óta már több mint 600 ezer ember, közülük mintegy 300 ezer gyermek jutott kedvezményes üdülési, pihenési lehetőséghez. A számtalan kikapcsolódási formát, kulturális és sportprogramot kínáló nyári Erzsébet táborokban nagy hangsúlyt fektetnek az egészséges táplálkozásra és egészséges életmódra nevelésre. Ehhez kapcsolódik immár második éve az Agrármarketing Centrum által szervezett dinnye kóstoltató akció. 

Az AMC kiemelt feladatának tekinti, hogy kampányai során a friss, hazai termékek fogyasztására ösztönözzön. Ez különösen fontos gyermek- és kamaszkorban, hiszen az ekkor elsajátított minták teszik majd felnőttként tudatos vásárlóvá a most felnövő generációt.  A sárga- és görögdinnye magas víz- és vitamintartalma miatt pedig rendkívül egészséges csemege a fejlődésben lévő szervezet számára.

A kezdeményezést – a tavalyi nagy sikerű akció után –, idén is örömmel fogadják Fonyódligeten és Zánkán. A korábbi tapasztalatok szerint a kóstoltatások alatt a gyerekek kíváncsiak arra, miért is egészséges számukra a dinnye, és miért lényeges szempont, hogy szüleiket a hazai termékek vásárlására ösztönözzék. A tavalyi kampány során kiderült, hogy néhány kisgyermek éppen a kóstoltatás alkalmával evett életében először dinnyét. 

A három hetes akció alatt keddi napokon Fonyódligeten, szerdai napokon pedig Zánkán kóstolhatnak majd dinnyét a gyermekek, így hetente csaknem háromezer táborlakó jut friss idénygyümölcshöz. A kóstoltatáshoz szükséges, mintegy 5000 kg dinnyét az Agrármarketing Centrum közvetlenül a hazai termelőktől szerzi be. 

A „Nyár, dinnye, szeletem” kampány az Agrármarketing Centrum és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szervezésében 2016. július 19-én indult. A promóció során az AMC nem csak az Erzsébet Táborokban, hanem hat kereskedelmi áruházlánc üzleteiben is szervez kóstoltatásokat 2016. augusztus 20-ig.  

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél