hirdetés
hirdetés

Összeálltak a kávépiac nagyágyúi

Több mint 7 milliárd dollárt fizet a Nestlé a Starbucksnak, hogy értékesíthesse az amerikai kávézólánc termékeit.

hirdetés

Globális kávészövetséget köt a Nestlé és a Starbucks, a svájci élelmiszeripari vállalat 7,15 milliárd dollárt fizet az amerikai kávézóláncnak, hogy értékesíthesse a Starbucks kávéit a kávézólánc hálózatán kívül - írta a Bloomberg híre alapján a Portfolio.hu.

Fotó:123rf.com
Fotó:123rf.com

Az indoklás szerint egész generációk nőttek fel a Starbucks kávéin, közülük főként a fiatalabbakat is elérheti akár más termékeivel is a Nestlé a Starbucks-kávékon keresztül. Ráadásul az egzotikus kávékeverékeken magasabb a marzs, mint a Nestlé más, csomagolt élelmiszerein.

A kávé termékcsoport már most is az egyik legfontosabb szegmens a Nestlénél, olyan ismert márkákkal, mint a Nescafé, a Nespresso vagy a Dolce Gusto.

(forrás: napi.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél