hirdetés
hirdetés

Összegezte húsvéti kínálatát a Tesco

A Tesco idén 4 millió darab figurás édességgel, 15 millió darab tojással és 200 tonna kaláccsal készül a húsvéti élelmiszerek iránt megnövekedett keresletre. Az ünnep alatt több termék forgalma is megsokszorozódik: a húsvét előtti hónapban értékesítik a füstölt áru éves forgalmának közel felét, valamint a tojás éves volumenének
15 százalékát.

hirdetés

A húsvétkor elengedhetetlen figurás édességekből a Tesco összesen 4 millió darabbal készül, amelyek között a nyulak és a tojások a legnépszerűbbek. Az áruházlánc kínálatában idén is megtalálhatók a glutén-, laktóz- és cukormentes finomságok, valamint nyolc féle sajátmárkás édesség is.

Az ünnepi időszakban 200 tonna kalács kerül az áruházak polcaira, amely az éves volumen közel 25 százalékának felel meg. A hétköznapi kalácsválaszték 30 féle termékből áll, ami húsvétra 4-5 szezonális fajtával is kiegészül. A legnépszerűbb az 1 kilogrammos fonott kalács, amelyet csak a húsvéti időszakban kínál a Tesco. Emellett ebben az időszakban jellemzően megnő az omlós tekercs, a teasütemények, és a kenyerek forgalma is. Utóbbi növekedését a sonka iránti kereslet megugrása is indokolja.

Az áruházlánc közel 1100 tonna húsvéti füstölt áruval várja a vásárlókat, ami a kategória éves forgalmának nagyjából felét teszi ki és körülbelül 50 különböző termékből áll. A kínálatban kötözött lapockasonka és házi tradicionális sonka is szerepel, a húsok mellé pedig mintegy 2 tonna tormát is kínál a Tesco.

A húsvéti menü egyik legmeghatározóbb élelmiszere a tojás, amelyből idén 15 millióval készül a Tesco. Az áruházlánc számára fontos a magyar beszállítók támogatása, így a vásárlók körében legnépszerűbb M-es méretből értékesített tojások 100 százaléka magyar termék.

Az ünnepi időszak legnépszerűbb zöldségei között szerepel a lédig fürtös paradicsom, amelyből 120 ezer kilogrammal készül a Tesco, valamint a hónaposretek, amelyből 250 ezer csomó kerül idén az áruházakba.

A locsolkodás ünnepi hagyományáról sem feledkezik meg az áruházlánc: összesen 148 féle parfüm és 3 féle kölni közül választhatnak idén az urak. A korábbi évek tapasztalatai alapján a parfüm és kölni termékcsoportban mintegy 5 százalékos forgalomnövekedésre lehet számítani.

A Tesco áruházak március 30-án, április 1-jén és 2-án zárva tartanak, ekkor az online kiszállítás is szünetel. A többi napon a kiszállítás és az áruházak nyitvatartása is a megszokott szerint alakul. Az üzletek pontos és aktuális nyitvatartása megtalálható az alábbi weboldalon: https://tesco.hu/aruhazak/nyitvatartas/.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél