Próbavásárlás: pánik helyett fejlesszünk tudatosan!
2009. március 12. 15:54
Immáron második alkalommal rendezte meg hazánkban a ClientFirst Consulting Kft. a Mystery Shopping Day elnevezésű, a próbavásárlás témakörére összpontosító konferenciát – értesült az Élelmiszer Online.
Míg a 2007 októberében szervezett első eseményen a próbavásárlás módszerét járták körbe, addig az idei konferencián a fő hangsúly a módszer minőségbiztosításban játszott szerepén, illetve azon alapult, hogy a válság idején az ügyfelek miként növelhetik versenyképességüket a vevőkiszolgálás fejlesztése, ezen belül a próbavásárlás segítségével. A konferencián bemutatkozott továbbá a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is, amely a „legügyfélbarátabb” vállalat évenkénti megválasztását tűzte ki célul. A konferencián bemutatkozott a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is. A ClientFirst az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése érdekében hozta létre a díjat, amelyre minden, Magyarországon működő vállalkozás jelentkezhet. A pályázók ügyfélkiszolgálási színvonalát objektív szempontok alapján mérik a felmérési időszak végéig, majd ennek lezárásakor összeállítják a „legügyfélbarátabb” cégek rangsorát. A rangsor publikálására és a díjátadásra a tervek szerint november folyamán, ünnepélyes keretek között kerül sor.
elelmiszer.hu
elelmiszer.hu