hirdetés
hirdetés

Próbavásárlás: pánik helyett fejlesszünk tudatosan!

Immáron második alkalommal rendezte meg hazánkban a ClientFirst Consulting Kft. a Mystery Shopping Day elnevezésű, a próbavásárlás témakörére összpontosító konferenciát – értesült az Élelmiszer Online.
hirdetés
Míg a 2007 októberében szervezett első eseményen a próbavásárlás módszerét járták körbe, addig az idei konferencián a fő hangsúly a módszer minőségbiztosításban játszott szerepén, illetve azon alapult, hogy a válság idején az ügyfelek miként növelhetik versenyképességüket a vevőkiszolgálás fejlesztése, ezen belül a próbavásárlás segítségével. A konferencián bemutatkozott továbbá a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is, amely a „legügyfélbarátabb” vállalat évenkénti megválasztását tűzte ki célul. A konferencián bemutatkozott a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj kezdeményezés is. A ClientFirst az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése érdekében hozta létre a díjat, amelyre minden, Magyarországon működő vállalkozás jelentkezhet. A pályázók ügyfélkiszolgálási színvonalát objektív szempontok alapján mérik a felmérési időszak végéig, majd ennek lezárásakor összeállítják a  „legügyfélbarátabb” cégek rangsorát. A rangsor publikálására és a díjátadásra a tervek szerint november folyamán, ünnepélyes keretek között kerül sor.

elelmiszer.hu
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél