hirdetés
hirdetés

Retail duplacsavar a munkaerőhiány kezelésében

A szakképzett munkaerő megszerzése és megtartása komoly anyagi terheket jelent. Váltson ki informatikai fejlesztéssel olyan folyamatokat, amelyek nem igényelnek szaktudást, kollégái koncentráljanak a vevők magasabb szintű kiszolgálásával, racionalizáljon ipari mintára! (X)

hirdetés

A szakképzett munkaerő hiánya komoly fejfájást okoz a retail szektorban is. A munkabér jelentette többletteher, a folyamatos képzések, ellenőrzések mind-mind olyan kiadást jelentenek, melyek elvonják a fejlesztések elől a forrásokat. Fejleszteni márpedig kell, mert nem csak az marad le aki megáll, hanem az is, aki lassabban halad.

A Szintézis ZRt. Pricer elektronikus polccímke + önkiszolgáló kassza megoldása együtt hatékonyan, több fronton képes csökkenteni a munkaerőhiány okozta nehézségeket.

Nemzetközi retail felmérések szerint a vásárlók több mint 50 %-a a hosszú kasszazónában töltött várakozást nevezi meg a legnagyobb problémának. Mit lehet ez ellen tenni? Vezessen be önkiszolgáló kasszát! A Szintézis ZRt. volt az első magyar tulajdonú informatikai cég, aki önálló automata kassza megoldást engedélyeztetett és az engedélyeztetést követően 3 hónapon belül éles üzembe is állította első pilot rendszerét 4 önkiszolgáló pénztárgéppel a Príma áruházláncban.

Az azóta eltelt időszakban folyamatos a bevezetés, az érintett kereskedelmi egységek eladási és elégedettségi statisztikái erősödtek, igazolták a nemzetközi tapasztalatokat. Az önkiszolgáló kasszák növelik a kasszazónák áteresztő képességét, erősítik a törzsvásárlói lojalitást, valamint elősegítik a meglévő munkaerő jobb kihasználását.

A retail folyamatok automatizálásának másik úttörő megoldása a Pricer elektronikus polccímke rendszer. Az imént említett nemzetközi retail felmérés „mit nem szeretünk” listáján 15 % jelezte, hogy zavarja őket a termékek nehéz megtalálhatósága és a hiányzó vagy nem egyértelmű árcímkék problémája. Vezessen be Pricer elektronikus polccímkéket! A Pricer egyedülálló háromszögezésen alapuló technológiája képes a vásárlóknak térképen megmutatni az egyes termékek bolton belüli helyét, melyet vagy saját mobiltelefonjukon vagy a kihelyezett kioszkokon keresztül érhetnek el. A Pricer-rel könnyebb az árazás, hiszen egy gombnyomással óránként akár 100ezer termék ára frissíthető emberi közreműködés nélkül. A digitális kijelzők jól láthatók, akár figyelemfelkeltő akciós „villogással” hívhatják fel magukra a figyelmet, vagy click & collect rendszer is kialakítható segítségükkel!

Az önkiszolgáló kasszák és a Pricer elektronikus polccímkék  mérhető megtérülő befektetést jelentenek, melyek túlmutatnak az emberi erőforrás problémáinak csökkentésén. Optimalizálnak, gyorsítják a vásárlói folyamatokat, növelik a kereskedelmi forgalmat és az ügyféllojalitást.

Oldja meg a leggyakoribb vásárlói problémák 70 %-át, fektessen a kereskedelemi folyamatok automatizálásába, hogy kollégái a vásárlók magasabb kiszolgálására koncentrálhassanak!

Segít a Szintézis ZRt. – www.szintezis.hu/retail

(x)

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Demagógia! Nincs munkaerő hiány! Amit tévesen, vagy szándékosan munkaerő hiányként nevez meg a munkaadók mellett álló média annak két oka van. Az egyik, hogy a
munkaadók nem hajlandók emelni a munkabéreket, inkább a médián keresztül ellenállnak a munkaerőpiaci nyomásnak (és inkább pl. Ukrajnában adnak fel hirdetéseket), a
másik pedig a szakképzés hiánya, helyesebben megszüntetése volt. E két fő ok miatt látszólag munkaerőhiány van. Fizetni kell, és vissza kell adni a fizikai munka
becsületét, amit éppen a munkaadók vettek el.
#
Ez a polc címkerendszer pedig alapja egy jővőbeni fejlesztésnek amely a személyre szabott árakat jelenít meg amikor megközelítjük a terméket, és azt a legmagasabb árat
jeleníti meg, amit még valószínűleg megfizet a vásárló, és okostelefon, számítógép használat során gyűjtött információk alapján határoz meg a rendszer.
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél