hirdetés
hirdetés

Skybaby: új magyar energiaital született

Júniustól új, trendi energiaital-családdal találkozhatnak a vásárlók a hipermarketekben és a MOL benzinkutakon Skybaby néven, ami a feltűnő, pin-up stílusjegyeket hordozó dizájnnak és a különleges receptúrának köszönhetően nagy, nemzetközi sikerre számít. Elsőként három, a Classic, a Classic Zero és a Cool változatokban érhető el 250 ml-es kiszerelésben, de a közeljövőben további ízeket és egyedülálló kiszereléseket fejlesztenek.

hirdetés

Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby SD Kft. által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket. A sajtónyilvános bemutatónak a Budaörsi Repülőtér adott otthont, ahol a résztvevők megélhették a repülés élményét a világ egyetlen működő Li-2-es, Skybaby jegyeket hordozó repülőgépével.

Az energiaital sikertermék a maga nemében, tulajdonképpen a kávéfogyasztás modernizált, korszerű változata. Akár szellemi, akár fizikai igénybevétel esetén – legyen szó munkavégzésről vagy sportolásról, amikor csökken a szervezet vércukorszintje – ideális választás, ugyanis egyaránt növeli a koncentráló- és teljesítőképességet. „A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az összetevőket, hogy azok megkülönböztessék a többi hasonló terméktől: például taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztíviával és szukralózzal, tehát természetes édesítőszerekkel készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes, és vitamint tartalmaz” – mondta Balogh Levente.



Egyelőre három ízben kaphatók az újrahasznosítható dobozban, egyedi receptúrával készülő Skybaby termékek. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és mate kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez a kellemes ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, citrus és vanília ízek tesznek harmonikussá. Mindhárom termék kiváló alapanyaga koktéloknak is.

A dizájnt tekintve a fiatalok körében a pin-up stílus trendi, az idősebb korosztálynak pedig kifejezetten nosztalgikus lehet. Hazánk mellett további ötven országban kezdik el a forgalmazást, ősszel pedig nemzetközi vásárokon mutatják be a termékeket. Idén nyáron több kampánnyal is készül a cég, köztük egy játékkal az Instagramon, amelynek keretében keresik a dobozon szereplő lányok hasonmásait. A jövő évi kampányban életre fognak kelni az addigi animált alakok a nyertesekkel, kiválasztottakkal.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[223596] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél