hirdetés
hirdetés

Sokkal érzékenyebbek a magyar férfiak, mint gondolnánk

Milyen értékek fontosak egy férfi életében? Mi tesz boldoggá egy pasit? Mik számára a legfontosabb pillanatok? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tettek fel 18-59 év közötti férfiaknak a Krušovice kutatásában. Az eredmények pedig meglepők lettek.  

hirdetés

A magyar fogyasztók egyre jobban kedvelik a cseh söröket, az eladások évről évre növekednek. A HEINEKEN a trendeket látva 2016-ban döntött arról, hogy bevezeti a magyar piacra a legkirályibb cseh sört, a Krušovicét.

A hagyományoknak megfelelően a legmagasabb minőségű alapanyagokból évszázados szakértelemmel készülő sör stílusában az 500 éves királyi örökségű hagyományokat ötvözi napjaink modern kultuszaival. Ennek köszönhető, hogy a királyi Krušovice nagyon gyorsan komoly sikert aratott, elsősorban a férfiak körében.

Maga a Krušovice, ahogy a cseh sör is egy nagyon férfias kategória, hiszen a minőségnek, a hagyományoknak és a szakértelemnek köszönhetően igazán karakteres sörről beszélhetünk. Ezekhez a klasszikus értékekhez és a férfiasság témája kapcsolódva kereste a Krušovice és az NRC piackutató a választ arra, hogy milyen értékek fontosak igazán a férfiak számára és mik azok a fontos pillanatok, amelyek kiemelkedően meghatározóak az életükben.

Érző lelkek, családcentrikus férfiak és magányos farkasok

A férfiak 77 százaléka tartja magát férfiasnak, sokaknak (66%) számít a külső megjelenés, igényesek arra, hogy hogy néznek ki. A válaszadók bő fele (52%) jóképűnek tartja magát. Miközben az egészséges férfiúi hiúság visszatükröződik az eredményeken, az is kiderül, hogy meglepően magas az aránya azoknak is, akiknek fontos az apaszerep: 100 válaszadóból 72 állította, hogy saját család nélkül nem tudja elképzelni az életét. Ez pedig magasabb azok arányánál, akik a barátokról nyilatkoztak hasonlóan (60%). Ugyanakkor a magányos farkas típusú férfiak legendája is igaznak tűnik: a válaszadók 59 százaléka mondta el, hogy szeret egyedül lenni.

Meglepő válaszokat kaptak a Krušovice kutatásán dolgozó szakemberek, amikor érzelmi síkra terelődöttek a kérdések. A válaszadó férfiak 86 százaléka véli úgy, hogy az erősebbiknek gondolt nem képviselői jóval érzékenyebbek annál, mint amit gondolnak róluk. A megkérdezettek 77 százaléka szerint ez saját magára is igaz. Okot adhat a jelenségre, hogy 61 százalékuk elismerte: nehezen tudja kimutatni érzéseit. 

Elért célok és kiegyensúlyozott családi élet a férfiboldogság forrása

Egy férfi hétköznapi boldogsága leginkább céljai elérésében (77%) és a kiegyensúlyozott családi életében rejlik (77%). A 18-59 évesek 69 százaléka a karrierjéből is táplálkozik e téren. 46 százalékuk a barátsághoz köti a boldog napjait és mindössze 34 százalékuknak tudja megédesíteni a napját egy kedvelt sportolóhoz vagy kedvenc csapathoz köthető sportsiker.

Egy férfi számára a legnagyobb, legfontosabb pillanatok, emlékek a családhoz kötődnek. 78 százalékuk nevezett meg ilyet, amikor az emlékei között kutattak. 61 százalékuk az anyagi világból, míg 55 százalékuk a karrierjükből említett meg felejthetetlen mozzanatokat. 100-ból 34 férfi számára köthető nagy pillanat valamilyen ünnephez.

A karrierista, munkájának élő férfi mítoszát is kikezdeni látszanak a legfrissebb kutatási eredmények. A válaszadók fele állította csak, hogy egy férfi csak akkor lehet sikeres, ha a munkájában is az.

A sörnek fontos szerep jut a férfi társadalmi életében

3 magyar férfiból kettő szereti a sört (65%), továbbá a Budapesten és a vidéki városokban élők körében egyaránt népszerű a folyékony kenyér. A válaszadó férfiak 53 százaléka vallotta, hogy szeret egy sör mellett beszélgetni a barátaival, 52 százalékuk választja mindig a minőségit. Bő egyharmaduk, 34 százalékuk számára a sör emelni tudja a mindennapi pillanatok fényét.

„A férfiak sokkal sokszínűbbek, mint amilyen kép él róluk a társadalomban. Sokfélék a fontos pillanataik is. A Krušovice az igényes, értékelvű férfiak választása már évtizedek óta” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamendzsere.

A reprezentatív omnibusz kutatás során 500 férfi válaszolt a feltett kérdesekre. A felmérés fontos megállapítása, hogy a férfiak szerint a férfiasság egyik jele az igényesség: igényesség a külső megjelenésben, a munkában és az italok megválasztásában egyaránt. Mindez nagyban összecseng a Krušovice által képviselt értékekkel, a márka ugyanis egy karakteresen férfias, Csehországban többszáz éves hagyományokkal rendelkező minőségi sör, amely támogatja az igényes megjelenést is.

Ennek jegyében kötött rendhagyó megállapodást a Krušovice a budapesti Rehab Barber Shoppal, hogy idén nyáron különleges ajánlatot tegyenek az igényes férfiaknak: aki a Krušovice Királyi stílust választja, az egy haj és szakállvágásért 6000 forint helyett mindössze 3000-ot fizet, ha pedig készít magáról egy képet a Krušovice tükörben és a javasolt hashtagek egyikével feltölti az instagram-ra, ezen felül egy pohár Krušovicét kap ajándékba. A különleges kedvezmény a fodrászat Múzeum körút 13. szám alatti üzletében június 22. és augusztus 31. között vehető igénybe.

A Krušovice azért választotta a Rehab Barber Shopot partneréül, mert a fodrászat férfiakra szakosodott, ráadásul az üzlethez egy bistro is tartozik, ahol minőségi söröket szolgálnak fel. A Rehab egyszerre nyújtja az igényes megjelenést és az igényes sört a férfiaknak, két olyan dolgot, amelyet – amint azt a kutatás is megerősítette – a férfiak többsége fontosnak tart.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[208212] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél