hirdetés
hirdetés

Sportos sajátmárkával jelentkezett a dm

Lukas Podolski válogatott labdarúgó és a dm együttműködésével új márka került a drogéria polcaira: a Strassenkicker termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlása jótékony célt is szolgál a futballista alapítványán keresztül. 

hirdetés

"A Strassenkicker márka azt kínálja, amit minden sportoló csak kívánhat magának: a tusfürdők és dezodorok hatékonyan tisztítanak, ápolják a bőrt, védelmet nyújtanak a hétköznapokban és sportolás közben is. A termékcsalád - a designtól kezdve az illatig - a dm és a labdarúgó közös munkájának eredménye, a tusfürdőket és dezodorokat a vásárlók már megtalálják a polcokon és a webáruházban" - írja a lánc közleményében.

 

Podolski 130-szoros válogatottságával és 49 góljával a német futball történelem egyik legsikeresebb játékosa. Lukas Podolski létrehozott egy alapítványt is, amelyen keresztül hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére. A Strassenkicker termékek megvásárlásával a bevétel egy része a Lukas Podolski alapítványhoz kerül, így a vásárlók is támogathatják ezt a nemes célt.

„A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával. Szimpatikus, kreatív és autentikus márkáról beszélhetünk, a fociláz nálunk most tör csak ki igazán!” – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing és PR menedzser.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[225860] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél