hirdetés
hirdetés

Szelektív hulladékgyűjtésre tanítja a fiatalokat a MAGYÜSZ

Ma Magyarországon a 3,8 millió tonna háztartási hulladék elenyésző (5,5) százalékát gyűjti szelektíven a lakosság. Ezen kíván változtatni a Magyar Ásványvíz, Üdítőital és Gyümölcslé Szövetség (MAGYÜSZ), elsősorban a fiatalok megszólításával.

hirdetés

A szövetség szemléletformáló online kampányának központi eleme a fiatalos arculatú www.szelektiven.hu microsite, amely interaktív játékok, kreatív videók és animált infografika segítségével kalauzolja el látogatóit a szelektív hulladékgyűjtés és a PET-palackok világába. A MAGYÜSZ célja, hogy felhívja a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára, eloszlassa az emberek PET-tel kapcsolatos hiedelmeit, és tényszerű információkkal lássa el a fogyasztókat a helyes döntéshez, környezetünk védelméhez.


„Újrahasznosított PET-ből nemcsak új palack, de számos használati tárgy, mint például egy szőnyeg, heverő, póló, ruha, takaró vagy akár egy rendszámtábla is készíthető. Kampányunk során tehát szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a PET-palack szelektíven gyűjtve fontos alapanyaggá válik.” – mondta el Dr. Miklósvári Géza, a MAGYÜSZ elnöke. „A fiatalok viselkedése, hozzáállása formálja és meghatározza jövőnket, ezért online kampányunk most elsősorban őket célozza. Szeretnénk őket – amennyire csak lehetséges – játékos, színes formában tájékoztatni a szelektív hulladékgyűjtés jelentőségével kapcsolatban.”

További információ: Rólunk menüpont

A kampány keretében készült kisfilm: itt található

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Kapcsolódó fájlok

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[206564] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél