hirdetés
hirdetés

Szerdától kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl-be

Kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl raktáraiba mától, egészen a hazai dinnyeszezon végéig. Az áruházlánc immár az ötödik szezonban részesíti előnyben a magyar termelőket. Évről évre nő a Lidl által értékesített, kiváló minőségű magyar dinnye mennyisége: a 2016-os szezonban összesen 8388 tonna dinnyét adott el a bel-és külpiacokon az áruházlánc, 20 százalékkal múlva felül az előző esztendő eredményét.

hirdetés

A napokban kerül piacra a magyar görögdinnye. Szakértők szerint kiváló minőségű termés várható. Mától a szezon végéig kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl Magyarország raktáraiba. Az áruházlánc stratégiai célja, hogy előnyben részesítse a magyar termelők áruit, így is javítva a magyar dinnyeágazat helyzetét.

A Lidl vásárlói pedig egyre jobban keresik a magyar termelők áruit: 2016-ban az előző évihez képest összességében 20 százalékkal értékesített több magyar dinnyét az áruházlánc. Az összesen eladott 8388 tonna gyümölcsből itthon 5788 tonna, a külpiacokon 2600 tonna fogyott. A 2015-ös szezonban összesen 7050 tonna dinnyét értékesített Magyarországon és külföldön a Lidl.

Forrás: 123rf

A görögdinnye iránti kereslet közel 30 százalékkal nőtt, az igazi slágernek pedig a magszegény görögdinnye bizonyult a vásárlók körében: ebből a gyümölcsből egy év alatt 110 százalékkal értékesített többet az áruházlánc.

„A Lidl Magyarország stratégiai megfontolásból a dinnyeszezonban évek óta 100 százalékban magyar beszállítókkal dolgozik, akiknek külpiacainkon is lehetőségük van áruik értékesítésére. Az áruházlánc számára kiemelten fontos a magyar dinnyetermelők támogatása, akik a fogyasztói elvárásoknak megfelelve évről évre kiváló minőségű termékeket biztosítanak vásárlóinknak” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország 2013-ban indította el a Lidl a magyar beszállítókért programját, melynek célja a hazai beszállítói körének növelése, a magyar vállalkozások segítésén keresztül a magyar gazdaság támogatása. A beszállítói program sikere töretlen, jelenleg közel 400 hazai beszállítóval dolgozik együtt a vállalat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél