hirdetés
hirdetés

Szeresd úgy a cicádat, mint a nagyapádat!

Üzeni a Whiskas ebben a kicsit fura japán reklámban.

hirdetés

Ez a történet egy fiatal lányról és egy 18 éves nagypapáról szól, és jó darabig nem is igazán lehet érteni, hogy miről van szó pontosan. Vajon a lány 18 évvel ezelőtt befogadott egy idősödő hajléktalant? Vagy rég nem látott (és szebb napokat is megélt) nagypapájára talált rá egy buszmegállóban a 18 évvel még biztosan csak apró lányka? Lássuk a szpotot, hogy kiderüljön a titok.

A végén az öreg bácsi a lány ölébe hajtja a fejét, és bevallja: mindig csak akkor volt kedves, amikor akart valamit, de a lány ennek ellenére azt szeretné, ha további 18 évig élne az öreg, hiszen szüksége van rá - és ezzel az időközben macskává átalakuló nagypapa is egyet tud érteni.

Mert hogy igen, ez egy Whiskas (Japánban Kal Kan)-reklám, és a szpot arra van kihegyezve, hogy az országban nemcsak az emberek, hanem a macskák is nagyon hosszú életet élnek, de csak akkor, ha rendesen táplálják őket a gazdik.

Innen.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél